radio code opvragen

Forumindex Forums Overige Opel algemeen radio code opvragen

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    roos81

Hallo

Mijn accu is pas vervangen van mijn opel corsa.
      Ik heb bij mijn aankoop geen car pass gekregen en alles al gedaan om de code te achterhalen. Opeldealer gevraagd. Eerste eigenaar gebeld…op internet serienr ingevuld…allen zonder succes. Nu weet ik dat sommige mensen het kunnen schatten wat de code kan zijn
      Kan iemand mij aub helpen?!

GM0500V9142294 is het serienr op de radio.

Groetjes Roos

liviu2004
      Deelnemer

Welke radio model?

PVB
        Deelnemer

Aan het 0500 deel in het serienummer is het of een CDR500 of een CDR2005.
          De dealer waar de auto nieuw is geleverd zou een kopie van de carpass moeten hebben tenzij ze hun archief aan het opruimen zijn.
          Heb zelf toen ik mijn Zafira gekocht heb ook de carpass bij de dealer opgevraagd, ze zeiden dat ik net op tijd was aangezien ze het archief aan het opruimen waren.

wim-v6
          Deelnemer

Carpass is gewoon in het systeem op te vragen.
            Dit kan elke dealer.

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

computerbug
            Deelnemer

Hoi, Wim

Toch een vraagje hier over. :-?
              Ik had ook zo’n toestel die in de zafira zat, en ik heb hem geruild met mijn toestel, want die er in zat kon, alleen cd’s van de platenmaatschappij (fabriek) of in dergelijken af spelen, en ik had zelf RW etc.

Maar deze had ik net en zat een fabrieksfout in, dus dat oude toestel terug om het even te overbruggen.
              Maar ik heb helemaal geen pincode in te voeren of zo, of kan je dat zo instellen dat dit ook niet hoef in te toetsen?
              Ook niet toen ik met een lege kapotte accu stond.

Want ik ben met eens met een buurman mee naar de dealer geweest hier voor en je kon al merken dat het al te veel gevraagd was.
              En die stuurde ons naar het RDW, ik zeg ik wist niet dat RDW ook een Opel dealer was!!
              Toen vroeg ik naar de bedrijfsmanager of chef, en toen kon het ineens wel en mijn buurman 25,- lichter, maar kreeg hem wel.

Maar voor het zelfde geld, trap je het af, waarom in hemelsnaam zo moeilijk doen, en ik vindt 25,- toch de moeite om iets voor te doen, voor een cijfercode, maar goed wie zijn wij.

jethro
              Deelnemer

Ze hebben natuurlijk ook hun bedenkingen als je om een code vraagt.
                Je moet er ook naar toe, met auto en radio.
                Vraag gelijk dan wat het kost, ze werken niet voor de…………………….

:jerry :thumb

computerbug
                Deelnemer

jethro

Dan heeft u het niet goed begrepen!, het gaat niet om het geld!, ik weet zelf ook wel dat er een vergoeding zat aan te komen,
                  maar dan moet je niet bang zijn om er iets voor te doen!!!, en niet mensen naar het RDW sturen.
                  U geeft het zelf aan!, maar eerst mensen naar het RDW te sturen, en als ik om de manager vraag kan het ineens wel!
                  Over wie zegt dit dan meer?
                  En dat je de radio meeneemt met de auto er omheen, lijkt mij toch voor zich spreken, daar zijn we toch mee gekomen. king:

wim-v6
                  Deelnemer

Dus de radio hoort niet bij de auto, dan word het een ander verhaal.

Onze dealer is altijd en eeuwig behulpzaam moet ik zeggen.

(v.d. Burg Zoetermeer)

computerbug
                    Deelnemer

Hoi, Wim

Wat u nu voorlegt dat is ook nog een optie, ik weet niet beter dat deze origineel CDR 500 met los frontje bij de mijn Zafira hoort.
                      De boekjes van het toestel zitten er nog bij, behalve de pasje met code.
                      Maar ik heb dat probleem nooit gehad met code invoeren.

En bij de buurman trokken we het toestel uit de slede, en gingen naar binnen, serienummer noteren en de rest kent u.
                      Hier in de locatie Roosendaal hebben wel meer fratsen hoor, dat hoor ik ook uit de omgeving.
                      En er vragen er meerdere of je de code uit of aan gezet kan worden, maar daar weet ik geen antwoord op.

jethro
                      Deelnemer

Topicstarter roos81 kwam met een verzoek, nu opeens komen ze van alle kanten lawaaien.

Eerst moet roos81 maar reageren voor dat de andere hun zin krijgen. ;)

jethro
                        Deelnemer

@computerbug wrote:

jethro

Dan heeft u het niet goed begrepen!, het gaat niet om het geld!, ik weet zelf ook wel dat er een vergoeding zat aan te komen,
                          maar dan moet je niet bang zijn om er iets voor te doen!!!, en niet mensen naar het RDW sturen.
                          U geeft het zelf aan!, maar eerst mensen naar het RDW te sturen, en als ik om de manager vraag kan het ineens wel!
                          Over wie zegt dit dan meer?
                          En dat je de radio meeneemt met de auto er omheen, lijkt mij toch voor zich spreken, daar zijn we toch mee gekomen. :puke

Trouwens dat :puke was dat nou nodig?

Er zijn er zat bij die het per telefoon de code opvragen.
                          Dus zo gek was het niet dat ik berichte: met de auto en radio er naar toe.
                          Jatters zijn er genoeg tegenwoordig.

computerbug
                          Deelnemer

jethro

Oops!, dat moest king: zijn sorry! :oops: , was mij niet opgevallen.
                            Maar het was geen persoonlijke aanval hoor.
                            En dat er hele gemakkelijke mensen bij zitten, dat weet ik maar al te goed, dat maak ik ook mee.

TedMechanic
                            Deelnemer

@wim-v6 wrote:

Dus de radio hoort niet bij de auto, dan word het een ander verhaal.

Onze dealer is altijd en eeuwig behulpzaam moet ik zeggen.

(v.d. Burg Zoetermeer)

Volgens mij is het heel erg afhankelijk welke dealer je treft. Ik heb een keertje gebeld naar de dealer waar de auto origineel gekocht was voor de code en had per ongeluk het kenteken een letter omgedraaid, maar kreeg gewoon een (verkeerde) code, die toevallig ook voor een Vectra was. Daarna nog een keer gebeld en toen kreeg ik de goede code.

Deden ze totaal niet moeilijk over, gewoon via de telefoon en ik heb niks hoeven betalen.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.