Radio cd70 navi vervangen.

Forumindex Forums Modellen Astra Radio cd70 navi vervangen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #18469451
    CBoerZ
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 June 2022

      Goedeavond allemaal,

       

      Sinds een maand ongeveer begon mijn radio een constante pieptoon te geven via de centerbox. Dus die heb ik los gekoppeld en piep was weg. Een dag later ging de pieptoon verder in de tweeter dus die ook losgekoppeld. Daarna ging de pieptoon verder in de box in de deur. Toen was ik er klaar mee en heb ik een andere radio gekocht met een adapter voor de qoudlock naar iso. Alles aangesloten doet de radio het niet. Ik heb het nagerecht met de multimedia een hij krijgt gewoon stroom zekering is heel. En als ik de originele radio terug zet doet het gewoon helaas wel met pieptoon. Heeft iemand misschien een oplossing voor mij? Alvast bedankt voor de moeite.

       

      Met vriendelijke groet. Christian Boers.

      #18469546
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        blijkbaar is de radio of adapter niet goed, je hebt een goede canbus adapter nodig anders krijgt de radio geen stroom.

        #18469641
        CBoerZ
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 June 2022

          Dat is het aparte ervan. Ik heb de adapter na gemeten met de multimeter en hij geeft gewoon 12v aan. En ik heb ook nog een oude radio geprobeerd en die deed het ook niet. Maar als het de adapter nog als is. Weet jij dan waar ik een goede adapter kan kopen. Wand ik word helemaal  gek van die pieptoon 🤣

          #18469759
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            bij mijn radio zat die erbij, en dan kon ik ook gewoon mijn stuurbediening gebruiken, ik heb de swissaudio hier nog liggen, die heb ik eruit gehaald voordat ik de auto verkocht.

            #18470015
            CBoerZ
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 June 2022

              Dat geluk had ik helaas niet haha. Swissaudio dat is de radio neem ik aan?

              #18470036
              Haasje17
              Moderator
                Lid sinds:
                8 September 2009

                Welk merk en type radio heb je als vervanger. Radio moet canbus ondersteunen om aan te kunnen schakelen in een opel waar een cd70 in zat.

                #18470047
                CBoerZ
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 June 2022

                  [quote quote=18470036]Welk merk en type radio heb je als vervanger. Radio moet canbus ondersteunen om aan te kunnen schakelen in een opel waar een cd70 in zat.[/quote]

                  Dat is een goeie nooit bij stil gestaan eigenlijk. De radio die ik gekocht heb is een pioneer DEH09BT.

                  #18470104
                  opel-mark
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 March 2011

                    [quote quote=18470015]Dat geluk had ik helaas niet haha. Swissaudio dat is de radio neem ik aan?[/quote]

                     

                    ja swissaudio is degene die begonnen is met dubbeldin voor de astra H, dan kreeg je een hele hoop opties als telefoon, navigatie, achteruitrijcamera, mogelijkheid voor extra versterkers, tv, dvd enz enz en een fatsoenlijke versterker erin, later zijn er een hoop china namaak van gekomen met nogal mindere kwaliteit, bij verkoop van mijn astra heb ik de originele cd30 erin gedaan

                    #18470106
                    CBoerZ
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      15 June 2022

                      [quote quote=18470104]

                      Dat geluk had ik helaas niet haha. Swissaudio dat is de radio neem ik aan?

                      ja swissaudio is degene die begonnen is met dubbeldin voor de astra H, dan kreeg je een hele hoop opties als telefoon, navigatie, achteruitrijcamera, mogelijkheid voor extra versterkers, tv, dvd enz enz en een fatsoenlijke versterker erin, later zijn er een hoop china namaak van gekomen met nogal mindere kwaliteit, bij verkoop van mijn astra heb ik de originele cd30 erin gedaan[/quote]

                       

                      Oke interessant. Als de pioneer niks word probeer ik die te verkopen en ga ik opzoek naar een swissaudio radio.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.