Radio + boordcomputer vectra c

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Radio + boordcomputer vectra c

6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
  • Auteur
    Carmennn
    Deelnemer

[quote quote=18091235]Ik heb inmiddels mijn NCDC2013 vervangen voor een andere 2 din unit. omdat de boordcomputer in de NCDC zit heb ik het hele apparaat ontmanteld. frontplaat eraf, wisselaar losgeschroefd en zo blijft er een 1 din apparaatje over die in het dashboardkastje ligt. zo’n kram kabeltje die voor een parrot wordt gebruikt ertussen en alles werkt. boordcomputer kan nog gewoon bediend worden dmv de knoppen op mijn stuur. de BC geeft nog wel de radiozender weer maar die hoor ik niet, aangezien de antenne aansluiting op de nieuwe unit zit aangesloten. [/quote]

Ik las je bericht over bc behouden na dubbeldin plaatsen,
      Nu heb ik de radio ontmanteld zoals je beschreef, zou jij misschien een linkje van die parrot kabel kunnen sturen weet niet precies welke ik nodig heb
      Alvast bedankt

Marco79
      Deelnemer

Hallo, heeft in van jullie al een foto van de kabel die nodig is om de ncdc2013 radio aan te sluiten op een pioneer radio om de bc te behouden, Ik heb de ncdc2013 aalwel ontmanteld alleen weet ik niet welke kabel ik nu nodig heb.

Amnesis_NLD
        Deelnemer

enige wat je nu niet kan bedienen is de climate control settings deze zijn aleen via de radio unit van opel te bedienen dit heb ik zelf ervaren met de eco stand in en uit te zetten… zeer vervelend!

Marco79
          Deelnemer

Ik kan mijn klimaat control gewoon bedienen, maar kan mijn complete bc nu niet in. Hoop echt dat er iemand een foto van de parrot kabel heeft zodat ik de ncdc2013 kan koppelen met mijn pioneer, zodat mijn bc weer werkt

John zoet
            Deelnemer

<p style=”text-align: center;”>Kan iemand in de buurt van leiden mij helpen met het uit en inleren van een radio bij vectra c oude radio cd30 mp3 zonder aux eruit andere radio cd30 mp3 met aux erin</p>

liviu2004
              Deelnemer

Ik kan he helpen, maar in Capelle aan den IJssel.

6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.