Radio Astra F

Forumindex Forums Modellen Astra Radio Astra F

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    danimar
    Deelnemer

Hallo andere members, mijn naam is marco en ik ben sinds kort weer met het opel virus besmet. Na vroeger al diverse opels te hebben gehad (een kwaal die ik van mijn vader kreeg) ben ik na een capri 2800, een mustang 3 5.0 liter, een citroen bx 19 gti 16v en een lease auto nu weer in bezit van een astra cabrio automaat.
      En daar wil ik weer mee aan de gang, dus ben ik op zoek naar een manier om mijn originele radio (blaupunky cd300rds) weer werkend te krijgen (of een andere met slot en die werkt op de autodisplay). Ik heb de code maar als ik hem aanzet komt safe in beeld en dan het getal 10 met 4 streepjes. Code inbrengen gaat niet omdat toetsen niet reageren. Anders zou het geen punt zijn.

Andere dingen die ik wil (smiles) zijn een foto bij mijn profiel maar ik kan geen url bij mijn avatar zetten.

De topic terug vinden van de remotebediening centrale vergrendeling (waren twee chrome kastjes, en er zat een zeer uitgebreide beschrijving bij)

Een alarm erin en dan het liefste het originele.

Nou ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik ben begonnen alle topics uit te lezen maar je vervalt hier van het een in het ander, wat zijn sommige wagens toch mooi, en de projecten interressant. Eer ik alle topics heb gelezen moet ik mijn rijbewijs inleveren omdat ik niet meer mag rijden wegens ouderdom.

Ik wens jullie allen een veilg rijplezier en constante bewaking over de wagens (in mijn buurt is naast de auto van een vriend ook een astra in de brand gestoken)

Met vriendelijke groet
      Marco

wim-v6
      Deelnemer

Welkom marco

met de radio kan ik je wel helpen

je Code is 4 cijfers

deze komen dus in juiste volgorde op de 4 streepjes

Voorbeeld Code 5478

1: 5x op 1 drukken
        2: 4x op 2 drukken
        3: 7x op 3 drukken
        4: 8x op 4 drukken

Willem

opelrulez1990

je moet je auto op CONTACT hebben.

dan moet je de radio uitzetten. (gaat denk ik vanzelf aan)

dan moet je de AS toets indrukken, en dan de radio aanzetten.

dan hoor je een piepje en dan moet je de code invoeren.

kijk het werkt dan zo:

je hebt de 1 en 2 en 4 en 4

stel dat je code 6511 is ofzo.

dan doe je het volgende.

Bij 1 druk je 6 keer op in

Bij 2 druk je 5 keer op in

Bij 3 druk je 1 keer in.

en ook bij de 4 druk je 1 keer in

deze nummer zeggen effe niks zeg maar.

het zijn gewoon toetsen dan op volgorde.

als je dan klaar bent druk je de AS toets weer in en piept hij weer.

dan staat in het info display SAFE.

dan werkt hij!

beetje onduidelijke uitleg maar ik hoor dat het voldoende is.

opelrulez1990

whaha oke WIM V6 was sneller

danimar
            Deelnemer

Okee, hartelik dank voor het welkom heten en de antwoorden op de radio. Ik wist dit al na mijn zoeltocht op internet, ik heb namelijk de gebruiksaanwijzigingen van de radio kunnen downloaden. Maar de toetsen reageren niet op indrukken als er stroom (dus de radio aan) op staat. En het eerste dat gebeurt na het aanzetten van de radio is het woord SAFE. Ik dacht dat het misschien een veilgheid was van de radio zodat je hem moest resetten, ik kwam namelijk ook tegen dat je de radio 10 uur en 40 minuten onder stroom moest houden om te resetten. Misschien is het ook wel een technische storing hoor.
              Ik wordt er gek van (geen muziek dus ook geen meezingen ala renault clio reclame) maar ik wil zo een zelfde radio hebben ivm met diefstal, als ik de cabrio heb openstaan dan is een code radio niet echt een prooi (ik woon in de buurt van rotterdam he).

Dus ik wil of deze aan de praat krijgen of een zelfde radio kopen maar die liggen niet voor het oprapen.

Nogmaals bedankt en zodra ik het voor elkaar krijg laat ik jullie mijn wagen zien.

tmug

Waarschijnlijk heeft iemand al talloze keren de code inproberen te voeren? Staat ook wel een stukje over in de handleiding!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.