Radiator lampje blijft branden

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Radiator lampje blijft branden

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    dappie
    Deelnemer

Hallo heren,

Zo als de titel al zegt, in het display van m’n toerenteller blijft het radiator lampje branden terweil er genoeg
      Koelvloeistof in zit (een centimeter boven de rand bij koude motor) ik heb het stekkertje aan de onderkant van
      De sensor al in gespoten met contactspray maar dat mocht niet baten, en m’n temperatuur meter geeft 88gr aan
      Zo als altijd, dus daar is nikt mis mee lijkt mij, nu heb ik een ander (gebruikt) reservoir geprobeerd maar het
      Lampje blijft branden.
      Wie weet er raad of heeft dit ook al eens mee gemaakt.

Vr,gr, jac.

Opeltje17
      Deelnemer

Uitlezen.

dappie
        Deelnemer

Opeltje17

Ik heb hem net uitgelezen, en ik heb geen fout meldingen, het zou natuurlijk stom toeval zijn dat ook van dit reservoir
          De sensor stuk is, het reservoir wat er origineel in zat gaf geen melding als ik meteen de snelweg op ga, maar
          Rij ik binnen door over drempels en zo dan ging het radiateur lampje branden, maar gisteren heb ik er een ander reservoir
          (Gebruikt) gemonteerd en starte de motor en meteen ging het lampje aan, toch vind ik het vreemd dat hij met uitlezen
          Geen melding geeft.

Vr,gr, jac.

bart-gsi
          Deelnemer

ik weet niet of het werkt.. maar trek er eens de stekker uit en duw er een paperclip in.. dan kun je de sensor uitsluiten

dappie
            Deelnemer

Hoi Bart, dit had ik ook al gelezen, dus gisteren een ijzerdraadje er in gestoken maar hij bleef gewoon branden,
              Nu was het z’n groen planten bind draadje waar ik het groene plastic van af had gesneden om dat ik niet zo
              Snel een paperclip kon vinden, maar dat zal ik toch nog een keer proberen.

Vr,gr, jac.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.