Forumindex › Forums › Modellen › Manta › radiateur vraag
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 augustus 2010 om 10:51 #17711330
origineel gepost door deziggy
bij rekord’s zit in de 2liter S en de 2 liter E een bredere radiator. in de 1700 en de 1900cc zit er in de rekords een smalle, tenzij voor een automaat, die hebben altijd een brede.In de Manta A zat altijd een smalle, behalve bij een automaat. Zo heb ik me laten vertellen door een forumlid.
19 augustus 2010 om 11:11 #17711331zoals al eerder vermeld, ben je wel zeker dat ie echt te warm krijgt?
eens meten aan het blok, dan kunje al zeker defecte temp sensor / meter uitsluiten…
19 augustus 2010 om 16:12 #17711332in een manta-A zat nooit een 20s…..
19 augustus 2010 om 18:51 #17711333origineel gepost door cruez
zoals al eerder vermeld, ben je wel zeker dat ie echt te warm krijgt?eens meten aan het blok, dan kunje al zeker defecte temp sensor / meter uitsluiten…
is gemeten aan het blok… vloeistof gaat aan de kook. dus meter werkt perfect.
19 augustus 2010 om 18:52 #17711334origineel gepost door deziggy
in een manta-A zat nooit een 20s…..weet ik. maar zoals de foto’s van babybleu aantonen:
manta a 2.0 S is perfect mogelijk met kleine radiator. de zijne staat zelfs op LPG… wat een nog grotere warmte veronderstelt20 augustus 2010 om 02:55 #17711335je hebt er ook niet het metalen of plastieken frame rond je schroef zitten, als je radiator al nipt is kan dat verminderd rendement van je schroef best wel de doorslag geven…
20 augustus 2010 om 13:13 #17711336en plummeuh opgelost ?
Ik heb dit zelfde probleem met mij c kadett 2.0E ?
Mijn vermoeden is dat de thermostaat niet open gaat
dus dat deze kapot is ?Greetz,
Alex20 augustus 2010 om 21:46 #17711337heb het zelf ook eens gehad dacht aan de radiator. nieuwe er in en zo weer na een poosje aan de kook:hmmz.
nieuw blok er in en weer aan de kook. ff een andereradiator er in van een gt veel te klein maar ja nu ging het wel goed dus nieuwe radiator weer verstopt gewoon te veel troep in het blok en na een lange rid berlijn was het los gekomen en net er voor de koppakking laten maken.
dus weer een nieuwe er in en 2gaatjes in de thermostaat en hij is weer super.dus denk niet mijn radiator is nieuw dat dacht ik ook
ik hoop dat het snel verholpen is voor je.;)22 augustus 2010 om 10:16 #17711338origineel gepost door Bear79
en plummeuh opgelost ?Ik heb dit zelfde probleem met mij c kadett 2.0E ?
Mijn vermoeden is dat de thermostaat niet open gaat
dus dat deze kapot is ?Greetz,
AlexNog niet opgelost… ga de radiatorkanalen eens met elkaar verbinden in plaats van dicht te stoppen. Thermostaat is er bij mij uitgegooid…
22 augustus 2010 om 10:19 #17711339origineel gepost door JohnC
heb het zelf ook eens gehad dacht aan de radiator. nieuwe er in en zo weer na een poosje aan de kook:hmmz.
nieuw blok er in en weer aan de kook. ff een andereradiator er in van een gt veel te klein maar ja nu ging het wel goed dus nieuwe radiator weer verstopt gewoon te veel troep in het blok en na een lange rid berlijn was het los gekomen en net er voor de koppakking laten maken.
dus weer een nieuwe er in en 2gaatjes in de thermostaat en hij is weer super.dus denk niet mijn radiator is nieuw dat dacht ik ook
ik hoop dat het snel verholpen is voor je.;)als het verbinden van de radiatorkanalen niet werkt, kan het inderdaad goed zijn dat bepaalde kanalen verstopt zijn… Valt ook nog te bekijken. Manta A ligt nu even stil… rij dagelijks met een Manta B en heb onlangs een Alfa Romeo GT 1971 gekocht die ook eens door de keuring zal moeten…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.