Raar moter geluid

Forumindex Forums Modellen Corsa Raar moter geluid

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Marcus-Corsa

Vandaag toen ik terug kwam van werk en men stereo uitzetten. hoorde ik een sissend geluid onder de moter kap ik maak em open misschien is het de koeling. maar zodra ik de moter uitzetten stopte het geluide wat zou dit eventueel kunnen zijn.
      dacht misschien aan de koppakking ofsow

corsageak

zit de dop van je koelvloeistof reservoir goed dicht. hoewel die nog door zou moetten sissen dan.

Marcus-Corsa

Heb ik nagekeken ja. net nog een keer geluisterd het komt ergens rond het inlaat stuk uit. (aan de achterkant van het blok.) achter de kop.
          Moter c14se 8v.

corsageak

eej dat blok heb ik ook, alleen dat probleem heb ik zelf niet.. is het niet iets van een vacuum slang? aangezien je een vacuum egr heb. en de egr daar opngeveer op die plek zit..

corsageak

Marcus-Corsa

zal eens ff iemand bijhalen die er meer van af weet dan ik. en em ff vragen of hij daar na kan kijken.. Waar zit die vacuum slang ongeveer.
              bedankt :)

corsageak

die egr zit vlak onder je inlaat spruitstuk;) of is je inlaat niet gewoon ergens lek?

corsageak

Zeagers

ik heb dat blok ook
                  en heb het zelfde probleem.
                  maar span je v-riem van de dynamo maar eens aan;)
                  bij mij was het dit in ieder geval
                  mijn v-riem trilde op en neer, dat veroorzaakte een sissent geluid

Fearless
                  Deelnemer

Valse lucht van een lekkend slangetje??

SRLandgraaf
                    Deelnemer

rijd de corsa anders dan normaal? moeite met doortrekken ect.

dan kan het heel goed je vacuüm zijn .

anders laten uitlezen met draaiende motor bij de opel garage.

Marcus-Corsa

Probleem opgelost. Een koppel stukje was afgebroken. koppelstuk was afgebroken. bij de vacuüm slang. Dus ben na de Opel dealer gegaan voor 1 maar die zijden die maken ze niet meer dus heeft hij een slangetje gepakt waar het oude in pasten gegeven. Dus nu is het weer aangesloten. en doet hij et weer . dus een oplossing helemaal gratis. is ook wel eens fijn..
                        Al twijfel ik of het wel de vacuüm slang was. Want met doortrekken had ik geen probleem mee.
                        Het slangetje zat onder de bak waar de lucht na toe gaat vanuit het luchtfilterhuis in mijn motor. (geen idee hoe dat heet)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.