Forumindex › Forums › Modellen › Astra › raar gevoel bij insturen naar links. wat kan het zijn!? :hmm
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 augustus 2013 om 07:30 #17259864
Beste,
Sinds 2 weken voelt mijn opel astra G sport een beetje wazig aan in de bochten.
Dit voornamelijk naar links toe. Wanneer ik op een rotonde rij of iets dergelijks lijkt/voelt het net alsof 1 wiel geen grip heeft. In de bocht hield mijn stuur stotterrig aan. De band lijkt mij het probleem niet want ik heb al een paar bochten extra hard gepakt en verder glijden als normaal deed hij dus niet…Iemand hier misschien een verklaring voor?
Thnx :thumbup
10 augustus 2013 om 09:35 #18165894ik zou om te beginnen eerst je onderstel na kijken van je auto.
misschien zit er ergens veel ruimte op een kogel of heb je een gebroken veer.
kijk ook of er geen rare bobbels of vervormingen op de banden zit.10 augustus 2013 om 10:01 #18165895@testdrive wrote:
ik zou om te beginnen eerst je onderstel na kijken van je auto.
misschien zit er ergens veel ruimte op een kogel of heb je een gebroken veer.
kijk ook of er geen rare bobbels of vervormingen op de banden zit.Dit net nagekeken. Helaas niets kunnen vinden. Geen speling niets. Maar nu net weer een stukje te hebben gereden op een parkeerplaats. Kreeg ik toch het idee dat het probleem electronich is. Reden: omdat bij stilstaand sturen er een vertraging zit voor mijn gevoel in de stuurbekrachtigging. En tijdens het rijden En vreemd genoeg ook met remmen en sturen tegelijk af en toe.. dus even kijken hoever ik kom en anders maar eens uit laten lezen.
10 augustus 2013 om 15:47 #18165896Ja.. nu is het duidelijk.. na wat zoeken op internet en nog wat dingen na te kijken heb ik een deel van het probleem gevonden. Het reservoir van de stuurbekrachtiggingsolie is kurkdroog?? Daar ga ik dus even niet meer mee rijden tot deze is bijgevuld. Maar nu?
Welke olie moet hier in en waar kan ik deze halen.
En is het te doen om de pomp zelf te vervangen. Want leeg is lek lijkt mij. Dan moet hij ergens kappot zijn.10 augustus 2013 om 15:49 #18165897zal eerst het lek eens op zoeken..
als je een lekke slang hebt zou het zonde zijn heel het stuur huis te vervangen lijkt me ;)
olie weten ze bij de auto zaken wel.
vooral goed ontluchten dat spul.10 augustus 2013 om 16:15 #18165898@soepkiepe wrote:
zal eerst het lek eens op zoeken..
als je een lekke slang hebt zou het zonde zijn heel het stuur huis te vervangen lijkt me ;)
olie weten ze bij de auto zaken wel.
vooral goed ontluchten dat spul.Dat sowieso! Hopen dat het alleen een slangetje is dan
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.