Raar geluidje

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Raar geluidje

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    R van Lune
    Deelnemer

Vanochtend toen de motor starte hoorde ik een wat raar geluidje ( hoge tikkend geluid ofzo) . Net een krekel ofzo haha. Leek in de buurt waar de multiriem en de dynamo zat enzo.
      Is dit het bekende geluidje van de distributieketting of is dit wat anders?
      Ik hoop dat jullie me iets meer kunnen vertellen.

http://www.youtube.com/watch?v=C1tlG-Epqe4&feature=youtu.be” onclick=”window.open(this.href);return false;

GTS Vectra
      Deelnemer

Het zou zomaar kunnen is jou ketting al gemodificeerd?
        Er is een modificatie voor de ketting van de 2,2, hebben ze bij motor ook gedaan.

Gr Jurgen,

R van Lune
        Deelnemer

Ik zou niet weten of ik die modificatie heb. Is dit een terugroepactie geweest?
          Kan ik ook zien of ik die modificatie heb? Het was alleen vanochtend. Heb de auto vandaag nog een paar keer gestart zonder dit geluid

GTS Vectra
          Deelnemer

Ik zou niet weten of dit een terugroepactie was, die van mij is gedaan toen ik hem had gekocht.
            Als dit al bekent is, moet dit bekent zijn bij de vod.

Florian
            Deelnemer

@R van Lune wrote:

Vanochtend toen de motor starte hoorde ik een wat raar geluidje ( hoge tikkend geluid ofzo) . Net een krekel ofzo haha. Leek in de buurt waar de multiriem en de dynamo zat enzo.
              Is dit het bekende geluidje van de distributieketting of is dit wat anders?
              Ik hoop dat jullie me iets meer kunnen vertellen.

http://www.youtube.com/watch?v=C1tlG-Epqe4&feature=youtu.be” onclick=”window.open(this.href);return false;

Uhm… Ik zou even langs de dokter gaan, kan je een hoop geld besparen :thumb !

Ik zeg distributie! Succes ermee btw.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.