Raar elektrisch probleem Opel Astra 1.6i 1993 sedan

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Raar elektrisch probleem Opel Astra 1.6i 1993 sedan

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Opelastra123

Dag allen.

Ik heb veel rondgezocht op het internet of dit probleem eerder is voorgekomen maar kon niks vinden.

Als ik van mijn auto de rem, het knipperlicht of de ruitenwissers bedien. Begint mijn acculampje zwak te branden en begint het dashboard licht ook zwakker te branden. Bij gevarenlicht is dit niet het geval. Maar wanneer dit voorkomt valt mijn radio ook uit en gaat gelijk weer aan. een. De orginele speelt door omdat die nog analoog is. Maar de nieuwe jvc knippert en moet die weer opnieuw opstarten en laden. Bij elke keer als ik rem of knipperlicht gebruik.

Ik heb geen flauw benul hoe dit kan en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Mvg

liviu2004
      Deelnemer

Ik denk dat massa heeft een probleem. (since not sure if my dutch is ok, it looks like minus connections to car frame are corroded. All other the place, at the back light, at the engine, at the battery and engine-battery). All loose to be made and clean shine to bare metal. Check with voltmeter dynamo charging.)

turbo.d
        Deelnemer

Ik dacht idd ook meteen aan een massa probleem.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.