Raamspoiler Vectra b.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Raamspoiler Vectra b.

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    BlackVec
    Deelnemer

Ik heb een raam spoiler aangekocht, alleen nu een paar vraagjes daar over aan jullie.
      Ten eerste, het derde remlicht dat binnen zit. Dat bedacht ik me later pas dat die daar nu gewoon precies achter valt.
      What to do? Remlicht binnenin meer naar onderen monteren? Spoiler zoeken met daar een remlicht in? Of zo laten en ervoor maken?
      Spoiler valt mooi tussen de rubbers, heb ik bij andere vectra’s volgens mij anders gezien namelijk dat hij over de rubbers gaat aan de zijkant en meer aansluit? (in principe vind ik dit ook goed).
      En dan de montage, er is maar een heel klein randje om hem op vast te kitten, nog tips daarvoor?
      En dan is er ook nog het zicht van binnenuit, ik dacht gewoon eerst een zwarte sticker op het raam waar de spoiler komt zodat je niet naar de lelijke gekitte binnenkant kijk…

Hierbij paar foto’s:

kimmiej666
      Deelnemer

Voor derde remlicht zou ik zetje scoren, waarbij ze bij een B onderin zitten, dan ziet er mooi origineel uit.

Voor de spoiler gewoon dikke knopen kit erin leggen, op die randjes kitten wordt meestal niet netjes.

Ik heb em op mijn b toen met 6 proppen kit erop gekit en nooit problemen gehad ermee.
        Enige wat je van binnen ziet in dat er onder de spoiler tegen het raam gedrukte proppen zitten, maar valt amper op.
        Mijne viel ook netjes tussen de rubbers, denk dat het eerder andersom is.

Voorbeeld:

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.