raamsluitmodule

Forumindex Forums Modellen Astra raamsluitmodule

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    red-bull

hallo,

zou een raamsluitmodule ook de cabriokap aan kunnen sturen??

dus als ik de auto op safe lock zet dat het dak dicht gaat??

mvrg Rob

bjornspiering
      Deelnemer

oke, nou dat lijkt mij ook wel handig. voor de ramen waar heb je zoiets aangeschaft? ben namelijk nog opzoek naar een module :D wie automatisch gaat. want mijn bijrijderskant wil met geen mogelijkeheid automatisch en daar baal ik van :O terwijl dat wel moet kunnen dus nu wil ik het proberen met een andere module.

r_kluft
        Deelnemer

origineel gepost door red-bull
          hallo,

zou een raamsluitmodule ook de cabriokap aan kunnen sturen??

dus als ik de auto op safe lock zet dat het dak dicht gaat??

mvrg Rob

Dit kan je heel makkelijk zelf proberen.
          Als je je dak en ramen open laat en de auto met de sleutel op slot doet dan moet je bij de 2de keer draaien de sleutel gedraaid houden of nog een keer draaien en vast houden.

Je ramen zouden dan dicht moeten gaan en als je dak het ondersteund ook je dak.

Je moet dan trouwens wel de versie raamsluitmodule hebben met relais i.p.v. condensator omdat anders je dak maar een klein stukje dicht gaat. (Dit was in ieder geval wel zo met een schuifkanteldak.)

origineel gepost door bjornspiering
          oke, nou dat lijkt mij ook wel handig. voor de ramen waar heb je zoiets aangeschaft? ben namelijk nog opzoek naar een module :D wie automatisch gaat. want mijn bijrijderskant wil met geen mogelijkeheid automatisch en daar baal ik van :O terwijl dat wel moet kunnen dus nu wil ik het proberen met een andere module.

Als je maar 2 electrische ramen heb en 1 gaat er niet dicht dan moet je dat raam even resetten. door het raam helemaal open te doen en vervolgens helemaal dicht. Als het raam dan dicht is moet je even 5 seconden de knop vast blijven houden.
          Mocht je meer ramen hebben dan moet je waarschijnlijk ook de versie hebben met relais.

Ohja. voor de leverancier heb ik nog wel een adresje.
          Maar die gegevens zet ik niet online. Wie het wil hebben stuur me dan even een U2U.

bjornspiering
          Deelnemer

zoals ik al zei heb alles al geprobeert en dat resetten helpt ook niet heb het al heel vaak geprobeert.

miraltje
            Deelnemer

het is niet mogelijk de kap via de raamsluitmodele te sluiten, de puls van de raamsluitmodule is te kort.

enige wat werkt is de sleutel in de deur of binnen een straal van 1 a 2 meter de afstandbediening in gedrukt houden

ik had dit ook graag gewild na inbouw van een autoalarm.

bij het alarm kon ik ik een aux signaal programmeren voor de kap echter de maximale puls lengte was 15 seconden , voor het volledig sluiten ben je 28 seconden nodig

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.