raamschakelaar achterzijde senator

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD raamschakelaar achterzijde senator

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    infineonz

Op mijn senator a2 reageren de electr. ruitenschakelaars niet aan de achterzijde.

Via de 4 knoppen op de ´tunnel´ bij de handrem werken alle ruiten.

als ik via de tunnel de achterruiten open doe, en druk dan de schakelaar in de deur in, dan stopt hij wel.
      Hij reageert dus wel op deze manier

Ik weet dat er een vierkant knopje links int midden zit, dit is een soort lock-knop neem ik aan.
      Vermoed dat deze defect is. Wou deze lock-functie doorlussen zodat hij niet meer gelockt kan worden, alleen is dat knoppenpanel niet te demonteren

Weet iemand hoe dit probleem op te lossen?

Freestyler
      Deelnemer

als het goed is heb je op de schakelaar in je middencondole, ook een klein vierkant knopje zitten, als deze ingedrukt is, werken de schakelaars achter, anders worden de schakelaars achter uit geschakeld.

infineonz

Dat knopje reageert niet meer, volgens mij is die lam gedrukt.
          Daarom wou ik hem dus ook doorlussen, alleen krijg dat kastje niet open, vandaar…

Freestyler
          Deelnemer

kastje is met een beetje wikken met een platte schroevendraaier vrij eenvoudig open te maken (heb dit met de mijne ook gedaan)

Als ik de ramen achter wil laten gaan, zal ik voor de knop handmatig in moeten drukken, want hij blijft niet meer hangen :jerry

kywieman
            Deelnemer

Ik had het knopje met een stukje plastic geklemd zodat deze als naar beneden bleef.

infineonz

Het was inderdaad het ‘beveiligings’ knopje.

Heb de schakelaar nu doorverbonden met een stukje koperdraad. Geen gekloot meer met dat knopje nu.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.