Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › raam sluitmodul
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 juli 2009 om 17:11 #17210955
hoi
ik heb nog een raam sluitmodul liggen. die wil ik in mijn vectra bouwen. ik wil hem zo aansluiten als ik de tweede keer op mijn afstand bediening druk de ramen sluiten.
nu is mijn vraag. waar ik die puls kan vinden van het sluiten van de deuren, als ik dus voor de tweede keer op de ab druk.
alvast bedanteugene
27 juli 2009 om 17:28 #17504238Heb je er geen beschrijving bij dan ??
27 juli 2009 om 18:10 #17504239ik heb wel een beschrijving van die raam sluitmode hoe ik die moet aansluiten.
maar waar in mijn vectra vind ik draaden van de deur sluitingen.
1e keer drukken deuren opslot.
2e keer drukken deuren extra veiligheid, zo noem ik het maar even.nu wil ik dus de modul aansluiten op de 2e optie van de sluiting van de deuren.
maar waar vind ik dat in mijn vectra. hij is uit 2000.eugene
27 juli 2009 om 18:18 #17504240die draden liggen in je linkerdorpel.
het draad kun je vinden door em met een spanningszoeker door te meten.
als het goed is sluiten de deuren automatisch als je het sluit draad hebt gevonden(dit komt door de massa die je dan maakt.)27 juli 2009 om 18:34 #17504241hoi
ik kwam dit hier over tegen en lijkt me toch makelijker.
http://www.vectrateam.nl/forum/viewtopic.php?p=95721#95721eugene
27 juli 2009 om 19:25 #17504242AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door gts power
die draden liggen in je linkerdorpel.het draad kun je vinden door em met een spanningszoeker door te meten.
als het goed is sluiten de deuren automatisch als je het sluit draad hebt gevonden(dit komt door de massa die je dan maakt.)je kunt beter ff achter het kickpaneel kijken bij de bijrijders kant
daar zit het stuur kastje
van je cv
daar kun je hem zo op aan sluiten
als ik ff zoek kan ik je zelfs zeggen welke draden/nr,s je moet hebbenmaar hoe kom ja dan aan die module zonder beschrijving???
27 juli 2009 om 19:49 #17504243louwe
zoals ik hier boven al had gezegt heb ik wel een aansluitschema van die modul.
en die modul heb ik ooit eens in een bus van mij gehad. is gewoon een universele modul.
maar als je de draden / nr wil kijken graag.
zit hier ook toevalig de aansteuring van de raammotoren bij.heb je die link ook gekeken die ik hieboven geplaats heb. lijkt me ook makenlijk.
27 juli 2009 om 20:15 #17504244AnoniemLid sinds:
1 January 1970heb net ff gekeken ne dat met die draadjes doorverbinden???
zou niet mij n keus zijn
temeer daar zo,n module geen drol kost
en die module heb je ja toch almet module houd je de keus alleen aflsuiten of 2e x drukken
2e slot en ramen dichtals je ff je hond in de auto laat zitten kun je dus niet
de auto opslot doen met de ramen op n kiertje
bij de doorverbind methodemet die module kan dat wel;);)
ik zal de beschrijving wel ff opzoeken die ik bij m,n module heb gekregen
dan post ik de nr tjes wel fflas ook nog dat iemand z,n””one touch” niet meer werkte
van z,n elektrische ramen
en dat die dat wel voor lief nam:wtf
ik zit niet op dat vectra forum maar er zijn toch wel meer mensen die weten dat je dat zo weer kunt programeren;):P28 juli 2009 om 12:58 #17504245klopt wat je zegt ik wacht wel even op jou bericht welke draden jij hebt gebruikt
eugene
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.