raam problemen astra h 2004

Forumindex Forums Modellen Astra raam problemen astra h 2004

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    matthijstroeder

hallo,

ik heb een astra h uit 2004 en sinds kort doet me achter raam erg raar.

als de auto met centrale deur vergrendeling van het slot af gaat, gaat links achter het raam open.
      Ook als je van binnen het portier opent om uit te stappen gaat t raam open:S
      het raam vanaf het links achter portier helemaal niet te bedienen en vanaf bestuurders portier alleen dicht te doen.

nu had ik het stekkertje los gehaald en met contact spray schoon gemaakt en met lucht, dat resulteerde er
      in dat het raam niet meer open gaat als de auto van het slot word gehaald.

ik heb toen wel gezien dat er een pinnetje van het stekkertje ( tussen portier en de auto zelf) een klein beetje krom is.
      komt al dit door dat ene pinnetje en is het daarom op te lossen door dat stekkertje te vervangen? en waar kan ik die dan vinden?

Met vriendelijk groet,

matthijs

wim-v6
      Deelnemer

Module in de deur werkt niet goed, of draad beschadigingen in de thule van de auto naar de deur…

Willem

matthijstroeder

Is zo module makkelijk te vervangen? En waar kan je dat bestellen?

stefanDTI

Even wat sloperijen afgaan.

matthijstroeder

Ik ben aantal sloperijen afgegaan en ze hebben geen flauw dee waar ik t over heb als ik zeg dat ik een module moet hebben voor me raam.
              Ik heb zelf ook weinig tot geen verstand van auto’s dus kan het ze ook niet uit leggen verder. Kan iemand mij verder helpen?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.