Zit met het volgende probleeem, afgelopen zaterdag viel mjn stuurbekrachting in eens uit helpdienst gebelt en die een wat dingen gecontroleerd en die zagen dat er geen olie meer in het stuurhuispomp meer zat bij gevuld en rijden maar tot aan huis geen probleem mee gehad maar na een aantal uren later zag ik dat er grote plassen olie aan beide kanten van de auto lagen. heb toen een garage gebelt en die zeiden dat het waarschijnlijk aan het stuurhuis lag en die zal vervangen moeten worden klopt dit of is er ook een andere oplossing daar waar de lekkage zit bevoorbeeld te repareren en zit er een dag werk aan.
Het gaat om een Vectra Hatchback 16i16v uit 98
Als je potje leeg is dan is er idd een lekkage.
het probleem is, ik weet niet waar de lekkage zit.
Stel er is een slang kapot dan hoeft het stuurhuis niet vervangen te worden.
Maar zijn de keringen in het stuurhuis kapot. (komt vaker voor) dan is wel een nieuw/gereviseerde stuurhuis nodig.
Het is zo een beetje gok werk. En kan dus niet zeggen wat er moet gebeuren.
ik heb het probleem zelf ook gehad.
Bij mij was het toen inderdaad me stuurhuis.
Deze heb ik toen gereviseerd gekocht en er zelf in gezet.
Ik was toen 200 euro kwijt voor het onderdeel.
bij de opeldealer vragen ze voor de inbouw van een gereviseerd model 1400 euro.
dus als je een beetje handig bent. Kan je voor dat gelkd ook een brug huren en het zelf doen
Het gaat om een Vectra B Willem en inderdaad de stuurhuisrubbers zijn aan beide zijden gesprongen en kan via onderdelen lijn een gebruikte kopen is dit aan te raden het scheelt nog al met een gereviseerde stuurhuis.