Ra, Ra, Raar raadsel Hellup!! Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › Ra, Ra, Raar raadsel Hellup!! Dit onderwerp is leeg. 6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6) Auteur Berichten 13 september 2008 om 07:30 #17207662 CCG_Corsa Lid sinds:1 September 2008 Ik heb sinds een dag of 3 een klapscherm in mijn auto gebouwd :afro Maar als ik mijn verlichting aanzet heb ik geen beeld meer en staat er alleen “Please stop watch videoplayer” op mijn scherm :wtf wanneer ik de verlichting uit doe heb ik weer normaal beeld ook als ik aan het rijden ben!! Iemand een idee??? :( 13 september 2008 om 07:37 #17429122 Anoniem Lid sinds:1 January 1970 vermoedelijk krijgt t scherm dan n signaaltje dat hij anders van t contact krijgt dat je motor loopt dit is n beveiliging om niet tv dvd te kijken onder t rijden even op n ander punt je stroom voorziening pakken vermoed trouwens dat die sowiezo niet goed zit zal nu over je licht schakelaar lopen?????? lijkt me niet t beste punt om je voeding vandaan te pakken;) 13 september 2008 om 08:14 #17429123 CCG_Corsa Lid sinds:1 September 2008 Nee hij krijgt gewoon stroom via de iso stekker… Zo zat mijn vorige dvd speler ook aangesloten en dat ging prima.. En ik dacht dat de enigste beveiliging eropzat d.m.v. van je hand/voetrem en eventueel als mijn motor loopt. Maar alles werkt gewoon zo als het hoort als ik mijn verlichting maar uit laat 13 september 2008 om 10:46 #17429124 speakerDeelnemer Lid sinds:8 March 2007 De ene ISO-stekker is de ander niet! Ik zou het e.e.a toch eens doormeten als ik jou was,want er klopt toch echt iets niet. ( niet dat je licht nodig hebt tijdens een filmpje….. ) Peter 13 september 2008 om 14:32 #17429125 RonaldH Lid sinds:30 June 2004 je hebt de verlichting van de auto op de handremaansluiting staan . als je de handremaansluiting aan massa legt is het probleem over 14 september 2008 om 11:00 #17429126 CCG_Corsa Lid sinds:1 September 2008 Nou jongens, ik heb even gekeken maar normaal gaat er indd een massa kabeltje van de speler op de handrem, door massa te maken met die kabel kun je gewoon filmpjes kijken onder het rijden.. nou was bij mij het probleem dat ik geen goede massa had gemaakt maar dan snap ik nog neit waarom hij dan reageerd op de lichtschakelaar Toch bedankt jongens en deze kan close.. Auteur Berichten 6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen