r.c.a kabel ( opgelost )

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie r.c.a kabel ( opgelost )

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    R.Frankhuisen

ik had een vraag ik heb vandaag kabels gelegd voor audio in mijn auto maar nu was mijn vraag ik heb 1 setje zonder remote kabeltje en 1 met is het mogelijk die achter de radio en bij de versterker te splitsen?? of moet ik nog 1 remote kabel trekken?

alvast bedankt

Hacula
      Deelnemer

origineel gepost door R.Frankhuisen
        ik had een vraag ik heb vandaag kabels gelegd voor audio in mijn auto maar nu was mijn vraag ik heb 1 setje zonder remote kabeltje en 1 met is het mogelijk die achter de radio en bij de versterker te splitsen?? of moet ik nog 1 remote kabel trekken?

alvast bedankt

Je bedoelt dat je 2 rca kabels hebt voor je audio, waarvan er maar 1 een remote heeft? Je kunt de remote die bij je versterkers uitkomt gewoon splitsen, dat is geen probleem.

Fearless
        Deelnemer

Jah vanaf je versterker kan je hem dan doorlussen naar de volgende versterker.
          Ik heb ze ook wel is gezien met een relais er tussen, maar dat was met heel veel versterkers in 1 auto:jerry

R.Frankhuisen

ik heb even met een jongen op de zaak er over gehad en ik ga het ook via een relais doen! want er komt nog wel meer in men kofferbak ook neon en dat soort dingen dus dan kan ik die via het relais sturen is wel beter

Fearless
            Deelnemer

Dan gaat al die verlichting pas aan als je de radio aan zet…of je zet daar nog een extra schakelaar tussen.

Hacula
              Deelnemer

Voor 2 versterkers kun je het gewoon zonder enig probleem splitten hoor? Remote moet je ook alleen maar gebruiken als remote, dus geen neon ermee gaan voeden ofzo. Pak dan een geschakelde plus.

Roelof
                  R.Frankhuisen

ik heb nu alles ingebouwd

headunit : avh 5100 dvd ( nieuwste klapscherm pioneer )
                    2 X 4 kanaals van JBL ( wedstrijd serie )
                    2 X 320 Watt achterboxen van JBL ( wedstrijd serie )
                    1250 watt subwoofer JBL

Klinkt echt goed moet alleen nog even composetje halen komt ook van JBL en ik denk ook de wedstrijd serie! maak binnenkort even foto’s moet ook niet foto’s maken van men nieuwe auto hahaha

2e-c14nz

Neon gewoon aansluiten op je kofferbak verlichting :D Ook gedaan, je ziet er tenslotte toch niets van als je rijd :angel

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.