QuinJ

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250415
    QuinJ
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 January 2015

      Hi QuinJ oftewel 5 keer een J. De eerste letters van alle namen thuis ;).
      Heb sinds een 2 jaar een Opel Zafira B 1.7 CDTI 81KW ECO FLEX COSMO uit 2009.

      Als je vragen hebt, hoor ik het wel! Ik zal tzt wel foto’s plaatsen van mn karretje.

      #18046003
      midnight black
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2011

        Welkom!

        #18046004
        QuinJ
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 January 2015

          Ha Forummmers,

          In september mijn zaffie verkocht voor de export, de motor moest vervangen worden. Ik had er al te veel kosten aan gehad en vond de auto niet betrouwbaar meer in onderhoud. Ik heb in Juni (in Duitsland) en in september langs de snelweg gestaan en moest weggesleept worden. Daarvoor ook al veel lampjes e.d. gezien en onderhoud gehad. Ik heb veel plezier gehad van de auto en vond het jammer om afscheid te nemen. Ik heb 3 maanden geen auto gehad dat was wennen maar nu (tijdelijk) weer een karretje (VW Polo), heb per 1/1 een nieuwe baan waar ik een auto mag uitkiezen. ik weet niet of het een Opel wordt, dus zal niet actief meer zijn op het forum tot ik weer een Opel krijg.

          Dank voor alle hulp en interessante berichten!
          Viel Spaß!

          #18046005
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Altijd vervelend als een auto je in de steek laat, maar die kans is met een “moderne” auto veel realistischer dan bij oude technisch eenvoudiger modellen.

            Succes bij het uitzoeken van een “auto van de zaak” ofwel “Leasehok”

            verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.