Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › protest aktie tegen regeerakkoord ivm oldtimer regeling.?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 november 2012 om 16:20 #17991270
aanhang,meld zich hier weinig, tot niet.
maar wel een heleboel onzin ideeën…
dus ja.. mooi stukje slapgeouwehoer geworden zo.
5 november 2012 om 16:23 #17991271dacht dat mario en ik het weer aardig ontopic hadden gebracht ;)
5 november 2012 om 16:32 #17991272hallo ghanz,
Sorry maar er loopt een vergelijkbaar draadje en die is nu ongeveer dubbel zo land.
Denk dat er nu maar 1 ding helpt en dat is een van de petitie’s van bv hehac tekenen.
Men wil het nu onder het mom van het milieu :puke weer invoeren.
Heeft die actievoerder van greenpeace toch zijn zin gekregen. :swear
Aan de andere kant kan ik die vloot aan oude Mercedessen niet echt warderen er zijn teveel mensen die misbruik maken van de situatie.
Dan laat ik mijn oldtimer nog maar een jaartje geschorst het zou beter zijn als soms een stukje asfalt zag.Hoop dat de belangen verenigingen wat voor elkaar krijgen.
Theun
5 november 2012 om 20:09 #17991273Ik denk dat als we hadden geweten wat we nu weten voor de invoering van de pleuro
en het meedoen aan de europese unie, die acties toen al hadden plaatsgevondenhelaas kan ik geen voortouw trekken
zie mezelf al een snelweg proberen af te sluiten op de fiets :Dmaar ik denk dat als we eerst een lijst aanmaken met punten
van waar we nu eigenlijk allemaal van :puke
en deze verspreiden
dat er een stuk meer bewweging gaat komen
en er een algemene staking van maken, binnenhof e.o. vastzetten of zo?5 november 2012 om 20:16 #17991274invoering van de euro..
ik heb van horen zeggen dat de meerderheid TEGEN heeft gestemd, dus stemmen zegt ook niks.heb inmiddels ook meerdere mensen horen zeggen dat ze vermoeden dat er gekloot is met de stemmen ten nadele van de pvv.
dus nogmaals, wat zegt stemmen dan nog?
uiteraard is de laatste niet bewezen en heb ik de 1e van horen zeggen.maar waarom alleen het binnenhof?
waarom niet de grootste “kruispunten” van de snelwegen? gewoon gelijk een landelijke staking.
denk aan ring utrecht, zwolle, amsterdam, rotterdam, amersfoort.
gewoon daar waar het altijd al druk is, maar dan echt dicht gooien, mooiste zal zijn als je een paar vrachtwagen chauffeurs zo ver kan krijgen dat ze gewoon ff 3 vrachtautos breed stil gaan staan, des noods nog een paar er achter ;)zelfde idee als frankrijk dus..
een autotje kunnen ze nog een keer verwijderen, probeer het eens met een vrachtwagen ;)5 november 2012 om 20:52 #17991275Soepkiepe …
Je weet hoe ik er over denk he ;)
Ik heb dan zelf wel geen oldtimer maar wel een droom…
En die wil ik ooit laten uitkomen …
Als de regeling verdwijnt gaat mijn droom dus ook in rook op :(
En dat is nou al te vaak gebeurt hier …
Dus als men EINDELIJK de stap durft te nemen om te STAKEN
ben ik er zeker bij ;)
Ben zelf niet bijdehand genoeg om dit te regelen maar
neem ik zeker een vrije dag hiervoor op …5 november 2012 om 20:54 #17991276tel de reacties eens hoeveel mensen er wat in zien ;)
denk dat je het (helaas) op 1 hand kan houden5 november 2012 om 21:00 #17991277@theun.
ach.. was benieuwd of er animo vanuit het opelforum voor was.
maar het is een mooi boeltje geworden zo.. dus ik vind het wel best.
zoiets op poten zetten is niet zo moeilijk…
zoiets tot slagen uit laten lopen is vervelender.margoed, we zien het wel.
@soepkiepe.. ie hebt oen best doane heur.5 november 2012 om 21:06 #17991278laat z er anders een slotje op gooien, staat toch haast vol met oftopic :P
5 november 2012 om 21:13 #17991279beslissen ze zelf ja wel.. ak dr nie mee eens ben stuur ik wel pm naar m.
en dan hoorje vanzelf waarom. nha klaar ja.
5 november 2012 om 21:29 #17991280Teken deze anders knac.nl/petitie :thumb
5 november 2012 om 21:41 #17991281AnoniemLid sinds:
1 January 1970Marcel, ik heb je gelijkwaarde topics verwijderd om verwarring te voorkomen.
5 november 2012 om 23:19 #17991282@soepkiepe wrote:
laat z er anders een slotje op gooien, staat toch haast vol met oftopic :P
Indd gooi op slot valt toch geen eer aan te behalen…
8 november 2012 om 08:44 #17991283Kever Club Nederland helpt jullie op weg met protesteren: http://www.site.keverclub.nl/kcn/nieuws/actiepostersmrboldtimers
Dus allemaal beginnen met printen jongens!Zelf heb ik ook een Oldtimer naast de Calibra, maar ik zag dit wel aankomen. Het enige dat ik wil zeggen tegen iedereen: “De soep wordt nooit zo heet gegeten, als zij wordt opgediend.”
8 november 2012 om 09:53 #17991284Wauw een poster :hmmz
Denk niet dat het helpt en om hele dagen na VVD PVDA te kijken :puke -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.