Proosjuh z'n vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Proosjuh z'n vectra

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 76 tot 78 (van in totaal 78)
  • Auteur
    Berichten
  • #17466350
    crazijbertje
      Lid sinds:
      11 April 2006

      het ik mag me vergissen maar volgens mij hebben we de zelfde kleur op de vectra:wub

      oh ja mooie velgen trouwens hoop dat het lukt met uit rollen

      gr een maffebertje:cool:

      #17466351
      Proosjuh
        Lid sinds:
        28 September 2006

        origineel gepost door janneman vectra c
        Het loopvlak komt er ook buitenuit :fy1dus zo mag het niet, ziet er wel vet uit zo.

        Jan

        Nee dat klopt, daarom wil ik ook de wielkasten laten uitrollen zodat het er weer binne valt.

        origineel gepost door ColinH
        Gave vectra en zeker gave wielen, staat echt heel mans onder je auto..!!

        Misschien is het een idee om nieuwe kentekens aan te vragen, gelijk dikke letters zou ik doen, want voor is je kenteken niet echt strak meer ;)

        Succes met je Vec !!

        Ik moet er idd nog andere voor halen maar die bestel ik als ik me andere bumpers er op zet.

        origineel gepost door crazijbertje
        het ik mag me vergissen maar volgens mij hebben we de zelfde kleur op de vectra:wub

        oh ja mooie velgen trouwens hoop dat het lukt met uit rollen

        gr een maffebertje:cool:

        Dat klopt. We hebben idd de zelfde kleur ik dat vind ik best wel een mooie kleur.

        groetjes

        #17466352
        PAASHAAS
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 November 2004

          Erg gave velgen :wub, ik hoop dat je het uitrollen helpt en dat je er dan nog fatsoendelijk mee rijden kan…..

          Een niet-strakke-kentekenplaat ?
          Zou het juist niet “strak” zijn als de letter juist plat waren ?
          Het is al een foeilelijk ding op een auto, zo’n kenteken…om er dan ook nog eentje met dikkere letters op te hangen vind ik een beetje zonde van m’n geld maar da’s ieder voor zich natuurlijk :angel

        3 berichten aan het bekijken - 76 tot 78 (van in totaal 78)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.