Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Projecter koplampen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 oktober 2012 om 16:33 #17252533
Hallo allemaal
Nou wil ook andere koplampen hebben,de mijne zijn helemaal verweerd opel-kwaaltje.
De laaste tijd kwamen de koplampen projecter vaak langs,hier op de forum,de meeste bestelden ze bij GM-tunningparts.
je hebt dan de zwarte uitvoering, en de crome uitvoering,
De mensen die ze nu hebben hoe bevallen ze ???
Nu wil ik er ook xenon in doen,neem de 6000K versie van Pilot,nu heb ik H7 lampen,is dat dan zo over te zetten kwa xenon ??
want kennis van mij zei,jij hebt 7HB versie ,of maakt dat niet uit ??
En moet de de plug and play versie kopen ??? heb namelijk geen zin om te gaan solderen.
ben benieuwd naar de reacties
5 oktober 2012 om 16:47 #18071600Als je de lampen zo over wilt zetten dan moet je de plug hand play versie hebben.
Volgens mij heeft er erg veel man h7 xenon erin.
Alles beter als xenon in je normale lampen ;)5 oktober 2012 om 16:50 #18071599Mooie projectors van gm tuningparts. Ik heb ze ook in me coupe zitten. Je moet de plug&play versie nemen. Ook gelijk h7 xenon met extra kleine ballasten bij hem gekocht
5 oktober 2012 om 17:11 #18071598Zijn niet alleen mooie xenon oem projectorkoplampen , maar ook de goede service bij Eugene is heel veel waard.
Ik heb ze er al zolang erin zitten minstens al een jaar of 4 en ze zien er nog steeds als nieuw uit.
En indd neem de plug en play versie. :thumbup6 oktober 2012 om 08:54 #18071594he bedankt voor de reacties
Ga ze ook wel ophalen/bestellen bij enueq oftewel GM
alleen effe kijken wat het mooist staat bij de astra zwarte uitvoering of croom heeft iemand toevallig foto’s daarvan.
En voor welk setje xenon zou ik gaan de dure versie van Pilot of ander merk ??? suggesties graag, moet wel allemaal netjes passen hoor .
En wie heeft de ballasten netjes weggewerkt ??? zoja waar, heb wel eens gehoord in bumperbalk,heeft iemand dat toevallig ???
en je kan ook gewoon de hoogte regelaars overzetten toch ??
mvg mik83
6 oktober 2012 om 09:54 #18071591Je kunt de ballasten inderdaad kwijt in de bumperbalk.
Je bumper moet er toch af voor de koplampen te kunnen vervangen.
En de hoogte stelling kun je inderdaad overzetten naar mijn weten.
En als je klaar bent niet vergeten de lampen af te laten stellen bij de garage6 oktober 2012 om 12:43 #18071602Je kunt de balasten ook onder de projectorlamp monteren. Zitten speciale gaatjes voor welke overeen (kunnen) komen met de gaatjes in de balast.
Zie onderstaande foto’s. Let niet op dat zwarte dempingsvilt, dat had ik eerst gebruikt toen ik ze nog boven de wielkassen had bevestigd.
Hoogteregelaars van je originele units kun je idd gewoon overzetten.
Service van GM Tuningparts is zoals anderen ook al aangaven heel goed.
Groet,
Theo6 oktober 2012 om 22:08 #18071595als je van knutselen houd kan je ook de volgende lenzen in je huidige koplamp inbouwen.
Heb ook soortgelijk lenzen al eerder in me vorige autos ingebouwd.
http://www.ebay.de/itm/Car-HID-BI-Xenon-Headlight-Bulbs-Projector-Lens-Light-35W-H1-8000K-345-/370624914358?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item564af763b6″ onclick=”window.open(this.href);return false;
7 oktober 2012 om 08:40 #18071592Denk dat ik de ballasten of in de bumperbalk weg werk, of elders.
alleen effe kijken welke xenon merk ik koop, word toch wel veel aangeboden
En bedankt voor je reactie OA-H maar zo n knutselaar ben ik niet, ga liever voor de safe optie hahah
hopelijk vandaag nog meer reacties
gr
7 oktober 2012 om 15:13 #18071597Hoi allemaal,
Ik heb een Astra H uit 2005. Ik heb een pilot H1 set erin zitten, alleen is er erg veel strooilicht. Nu ben ik op zoek naar nieuwe koplampen, met een xenonlens. Ik heb gekeken op de GM-tuning site. Mijn vraag is, kan ik voor H1 lampen alleen Devil eyes kopen en voor H7 alleen Angel eyes? Bovendien, als ik een xenon lenskoplamp koop, is het lichtbeeld dan wel goed voor apk?
Alvast bedankt,
Jeroen.
7 oktober 2012 om 15:15 #18071596En ik zou zeker voor zwarte kiezen bij een zwarte Astra.
8 oktober 2012 om 05:15 #18071590@jeroen1978 wrote:
Hoi allemaal,
Ik heb een Astra H uit 2005. Ik heb een pilot H1 set erin zitten, alleen is er erg veel strooilicht. Nu ben ik op zoek naar nieuwe koplampen, met een xenonlens. Ik heb gekeken op de GM-tuning site. Mijn vraag is, kan ik voor H1 lampen alleen Devil eyes kopen en voor H7 alleen Angel eyes? Bovendien, als ik een xenon lenskoplamp koop, is het lichtbeeld dan wel goed voor apk?
Alvast bedankt,
Jeroen.
De meeste koplampen met Xenon Lenslampen zijn apk waardig.dus kom je zonder probleem door de apk.
Ook met de achteraf ingeboude lenzen.8 oktober 2012 om 19:06 #18071593Houdt er wel rekening mee dat als je voor de “gewone” lenslampen (dus xenon projectors) gaat er ook eea aan bekabeling aangepast moet worden. Ook gaat hier H7 in en geen H1.
Devil eyes zou ik zelf terughoudend mee zijn, hoor en zie veel klachten over condens vorming in deze units.
9 oktober 2012 om 07:36 #18071601In een xenon prjector lens past zowel een H1 als een H7 lamp in.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.