Project x loopt vollediguit handen haren provincie Groningen

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Project x loopt vollediguit handen haren provincie Groningen

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
  • Auteur
    Anoniem

Dubbele topics samengevoegd.

otdh
      Deelnemer

@dion87 wrote:

ze zijn nu ook zoiets aan het proberen te organiseren bij mij in de buurt… waar ik niet blij mee ben eerlijk gezegt.
        als het doorgaat zet ik ook mooi me wagen in een gesloten parkeergarage, desnoods voor een dagtarief

je bent niet de enige, ik woon aan de rijndijk…

ik zet me auto bij me oude werk binnen ( iig wel de cabrio )

maar t schijnt wel iets beter geregeld te zijn, en daarbij t word in t park gehouden( wonen je ouders vlakbij toch? ), de enige manier om daar te komen is via 5 bruggen of zwemmend

dus de relschoppers zullen niet echt kunnen ontsnappen

Marc

sebastiaankadettcabriogsi
        Deelnemer

wahaha ik woon in groningen zuid er 7 min van af fietsen, ben er niet heen geweest maar de a28 was afgezet dus alles kwam langs me huis. de volgende dag nog wel wat kots en lege bier blikjes. flesjes mogen opruimen maar goed. twas wel vermakelijk o dat stelletje tammo`s langs te zien komen :P alleen jammer dat er zo veel gesloopt is.

maar wat me wel opvalt iedereen veroordeelt de relschoppers en heeft er wat over te zeggen. terwijl dat wss maar een klein percentage is van de ramptoeristen.

maar als een stel van die hippys van occupy voor 1 miljoen aan koper uit een bedrijfspand jatten onder het motto van algemeen protest hoor je daar amper iemand over.

3 berichten aan het bekijken - 51 tot 53 (van in totaal 53)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.