Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Project x loopt vollediguit handen haren provincie Groningen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 september 2012 om 12:17 #18067978
De fucking hoedenplank ligt in de container… belachelijke acties !!
Laat ze hangen, allemaal!23 september 2012 om 12:22 #18067979AnoniemLid sinds:
1 January 1970Echt niet normaal meer, zulke actie’s slaan nergens op, heel dat feest daar trouwens niet :???:
23 september 2012 om 13:08 #18067980inplaats dat oom agent de bewust persoon een boeitje omdoet, en mee neemt ??? nee toch.
.23 september 2012 om 13:50 #18067981Het is belachelijk wat daar is gebeurd. Maar de gemeente vind ik daarin ook fout. Er waren aardig wat artiesten die van te voren hadden aangegeven dat ze gratis wilden optreden. Als ze daar wat mee hadden gedaan, dan had het misschien echt een feest geworden. Nu stonden er duizenden figuren zich te vervelen, en dan krijg je narigheid.
Je zal er wonen, ik had me dood gevochten als ze aan me shit waren gekomen. Echt te gek voor woorden, ik hoop dat ze er een hoop pakken.
Mijn zoontje stond ook raar te kijken toen ik zei dat ik mijn eigen kinderen zou aangeven als ze daar aan mee hadden gedaan. (hij is 12, duurt nog even ;) )23 september 2012 om 14:09 #18067982Oudere man stond gewoon in zijn eigen keuken kom er iemand naar binen en slaat met een tegel op zijn hoofdt WTF
23 september 2012 om 14:23 #18067983AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dat is wel even WTF ja :shock:
23 september 2012 om 15:02 #18067984Ik heb er vrijdagavond ook wat beelden van gezien,daarop waren verschillende SUKKELS :swear duidelijk in beeld,die moeten toch makkelijk te achterhalen zijn,om flink te straffen en te laten opdraaien voor de kosten.
Dit gaat werkelijk nergens meer over,blijf met je poten van andermans spullen,heb ik altijd geleerd.23 september 2012 om 15:24 #18067985@2000 wrote:
Er waren aardig wat artiesten die van te voren hadden aangegeven dat ze gratis wilden optreden. Als ze daar wat mee hadden gedaan, dan had het misschien echt een feest geworden.
Ten eerste trek je daar nog meer mensen mee en ten tweede ben je als organisator ook verantwoordelijk voor al die mensen die dat festival komen bezoeken. Kan me goed inbeelden dat je daar als gemeente niet op zit te wachten.
Ik hoop echt dat er avondvullende uitzendingen komen waarop al die randmongolen vol met hun bakkes op TV komen en dat ze daar door iedereen die ze kent keihard op afrekent worden.
Afgezien van die 7 gasten die dan toevallig in Haren wonen had niemand anders daar wat te zoeken en zijn die mijn inziens alleen maar heen geweest om te rellen.Het enige wat hieraan helpt is als wij ze als maatschappij hier keihard op afrekenen.
23 september 2012 om 15:36 #18067986Niet iedereen is schuldig!
Heleboel bekenden van mij zijn ook met een tourbus daar heen gegaan, en dat is omdat er bekende artiesten beloofd hadden op te treden, en er een voetbalveld beschikbaar zou zijn om te gaan feesten als je dan toch komt!
Rellen waren inderdaad te verwachten, en tuurlijk had iedereen weer weg kunnen gaan. Maar verhaal heeft zeer zeker een andere kant.23 september 2012 om 15:44 #18067987Er is de afgelopen 3 dagen steeds in het nieuws aangegeven dat er NIETS te doen was en dat er geen enkel feest zou zijn.
Ook is er met klem (en zeker vrijdag ieder uur op het nieuws) gevraagd om absoluut niet te komen.Als je dan toch met een touringcar die kant opgaat dan ben je of wereldvreemd of op zoek naar ander “vertier”
23 september 2012 om 18:55 #18067988dat laatste kan ik die van mij ook gegaranderen @2000
:thumbup23 september 2012 om 19:12 #1806798923 september 2012 om 20:23 #18067990hoorde net iets dat het grootste deel van de relschoppers gepakt is..
leukste van het verhaal..
gepakt dankzij hun EIGEN filmpjes!! :jerry :jerry :jerry
23 september 2012 om 20:25 #18067991Ik wou d’r ook nog heen, gelukkig was er hier Rodermarkt, met echt feest! :thumbup
Vind ook dat ze bij die voetbalvelden voor muziek hadden kunnen zorgen, zonder afleiding krijg je gezeur…
Collega van mijn neef woont in Haren, stuurde een Whatsapp-je met een foto: ” ‘t lijkt hier wel oorlog!”
Vond het wel leuk dat het zo groot werdt gemaakt, maar als er dingen gemold worden, is de lol er gauw af vind ik.En het is maar goed dat er veel beelden zijn, en hopen dat 99% van die klojo’s gepakt wordt!
23 september 2012 om 20:37 #18067992@Juffer1 wrote:
Er is de afgelopen 3 dagen steeds in het nieuws aangegeven dat er NIETS te doen was en dat er geen enkel feest zou zijn.
Ook is er met klem (en zeker vrijdag ieder uur op het nieuws) gevraagd om absoluut niet te komen.Als je dan toch met een touringcar die kant opgaat dan ben je of wereldvreemd of op zoek naar ander “vertier”
Als ik hier een grote knop op het forum plaats met KLIK HIER NIET!!
Kijken hoeveel mensen erop klikken?23 september 2012 om 21:07 #18067993meer als de helft :P
23 september 2012 om 21:19 #18067994@DeMeistah wrote:
@Juffer1 wrote:
Er is de afgelopen 3 dagen steeds in het nieuws aangegeven dat er NIETS te doen was en dat er geen enkel feest zou zijn.
Kijken hoeveel mensen erop klikken?haha beter voorbeeld kun je ook niet geven :P :jerry :jerry
24 september 2012 om 06:05 #18067995@DeMeistah wrote:
@Juffer1 wrote:
Kijken hoeveel mensen erop klikken?Nou dat is wat anders dan dat er meerdere keren wordt herhaalt dat er niks te doen is.
Dit vergelijk staat de plank volledig mis.24 september 2012 om 06:53 #18067996het zou maar voor je huis gebeuren.. shit man. :wtf
ik zou het laatste beetje overgebleven vuurwerk tevoorschijn halen, en helemaal psyco worden24 september 2012 om 07:09 #18067997ze zijn nu ook zoiets aan het proberen te organiseren bij mij in de buurt… waar ik niet blij mee ben eerlijk gezegt.
als het doorgaat zet ik ook mooi me wagen in een gesloten parkeergarage, desnoods voor een dagtarief24 september 2012 om 10:59 #18067998echt niet meer normaal, dat volk moeten ze in een hele donkere kerker opsluiten en nooit meer loslaten. :puke
ik hoop dat de eigenaar verzekerd is. want dit is echt zonde van de auto24 september 2012 om 12:34 #18067999Ik was er van19:00 tot 22:00 met een paar vrienden, mooi optijd terug naar de auto gegaan…. de sfeer was toen wel
goed, mensen hadden rond die tijd nog niet genoeg op.. coke speed wiet en drank natuurlijk….
zag ook een paar opgefokte assies van de opel freaks grunnn daar staan met kofferklep open en keiharde hardcore, leek toen nog op een groot evenement!
Er liepen op de hereweg(hoofdweg richting haren) een man of 1700 die de weg blokeerden en kwamen van het hoofdstation groningen.
relschoppers uit Deventer werd bekend. tjah… geen opvoeding gehad lijkt me, veel jonge grut lieo er ook.
blijft een triest verhaal. De gemeente had gewoon idd een mainstage met dj’s moeten huren op de voetbalvelden in haren.
Dan kan je het nog in de hand houden lijkt me.Blijf wel zeggen dat de sfeer in de vroegeavond nog vrij normaal was….tot 22:00
toen begon de hel los te breken. leek wel oorlog.
maar tis weer gebeurt… Groningen weer negatief in beeld gebracht. tjah…24 september 2012 om 12:59 #18068000Ik hoorde wel dat er op het voetbalveld in Haren wel een grote muziekinstallatie werd opgebouwd, maar dat daar verder niets mee gedaan is?
24 september 2012 om 21:13 #18068001pff dat is geen 100 euro schade :shock:
wat gaat er bij die lui door de kop om zoiets bij een andersmans auto te doen?24 september 2012 om 21:24 #18068002Gelukkig niet hier gebeurd, verzekerd of niet ik zal mijn eigendommen ten koste van heel veel beschermen.
Laat mijn auto niet mollen door van die ^$%$ blagenHet gaat echt nergens meer over, politie mag op zulke momenten van mij veel harder ingrijpen. 3 keer waarschuwen,
sta je er dan nog geen genade en kennis maken met de knuppel. Niet achteraf janken van ik stond er alleen bij en heb
niks gedaan… -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.