Project Opel Vectra B

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Project Opel Vectra B

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Ali-GSI

Hulde!

Zoals ik al zei tegen jullie, dit is 1000% 1 van de dikste Vectra’s in Nederland!

En nu moge dus duidelijk zijn waar een aantal van de onderdelen van mijn Vectra terecht zijn gekomen :)

Ik lees her en der al diverse vergelijkingen met mijn auto (of die nou blauw of wit was ;) ), maar even goed kijken… ;)
      Achterbumper en achterklep (klep komt niet van mijn wagen af) komt overeen, that’s it. Zelfs toen die blauw was.
      De hele voorkant verschilt, andere bumper, motorkap en zijschermen, wielen, dakraamspoiler en side skirts en zelfs ik kan zien dat de OPC kleur van mijn Vectra verschilt met die van Bas en Risa…

Zet ze maar eens naast mekaar, en het verschil word direct duidelijk. Dit is een compleet andere wagen! Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat ik persoonlijk vind dat door de vergelijking die nu (te makkelijk) gedaan word, Bas en Risa hun werk en eer tekort gedaan wordt. Dit is hun wagen, en gebouwd naar hun smaak. En ik vind hem gewoon RETESTRAK!

Risa en Bas, respect voor het werk, en ik ben blij dat het resultaat echt gruwelijk is, en hoe geweldig lekker dik die achterbumper eruit komt! Ook de look van die voorbumper is al zo anders nu je door de airride de wagen op zijn smoel kan lazeren.

Weinig Vectra’s in NL die hier aan kunnen tippen!

Ik kan nu al met zekerheid zeggen dat dit een prijzenpakker wordt!

Nightrider

Thnx, Alex! :mrgreen: :thumb

Ali-GSI

@Nightrider wrote:

Thnx, Alex! :mrgreen: :thumb

No thnx! Just my 2 cents ;)

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.