project opel corsa 1.4

Forumindex Forums Modellen Corsa project opel corsa 1.4

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246386
    criminalmind
      Lid sinds:
      2 February 2012

      Weer bezig met mijn opel corsa 1.4 wel een vraag is het origineel dat het een injectie is ? Hoor vanveel mensen dat het een 1.6 gsi is en loop onregelmatig heb al veel dingen vervangen en schoon gemaakt. Verder ook bezig met een sidepijp leek me ook wel strak.

      #17990490
      kiyamizio
        Lid sinds:
        5 February 2010

        Waar denk jij dat de i voor staat in gsi

        Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

        #17990491
        crossagek
          Lid sinds:
          13 January 2005

          @criminalmind wrote:

          Weer bezig met mijn opel corsa 1.6 gsi wel een vraag is het origineel dat het een injectie is? Morgen ochtend me uitlaat eronder vandaan halen en een andere pot er onder zetten, binnen kort helemaal van rvs :angel het gaat er goed uitzien fotos komen nog

          weet jij wel waar je mee bezig bent als je niet eens weet dat een gsi altijd injectie is ?????

          #17990492
          criminalmind
            Lid sinds:
            2 February 2012

            Ik heb het verhaal verkeerd ingetypt op mijn papieren staat 1,4 maar hoor van veel mensen dat het een 1.6 gsi is daarom die vraag en hij loopt ook nogniet goed hij krijgt nog te weinig benzine en aventoe te veel. En het is bijna gelukt ben nu bezigmet een side pijp want ik sta een beetje in dilema wat ik aan mijn motor kan doen

            #17990493
            Dennis-Corsa-B
              Lid sinds:
              20 May 2008

              volgens mij mag je geen side pijp hebben :hmmz

              #17990494
              Jurgen
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 September 2007

                Dat mag wel, zolang ie maar achter de achterdeuren buiten de auto komt en verder gewoon voldoet aan de apk eisen ;)

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.