Forumindex › Forums › Modellen › Manta › project manta turbo
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 september 2009 om 14:41 #17386029
beter :thumbup
nog gefeliciteerd met de 1e plaats op oss :thumbup
30 september 2009 om 15:08 #17386030ik heb hem zien staan in sevenum dit jaar,
heel wat rondjes om de auto heen gelopen,
wat een pracht-exemplaar :wub30 september 2009 om 22:39 #17386031intussen al filmpje?
:)
Greets,
Alex1 oktober 2009 om 07:33 #17386032Laatst weer ff gezien, hele vette bak :D
2 oktober 2009 om 16:42 #17386033hey bedankt rabbitopc
os was wel een fijne meeting ,
,was zeer kontent met mijn 1ste plaats manta bsevenum was ik ook stonden ook mooie manta’s
helaas nog niet er toe gekomen voor een filmpje te maken alex
maartuh hoop dat het lukt nou bij jou manta!filmpje zal voor volgend jaar zijn de grote turbo is er al afgehaalt
was niet zo een goed e kwaliteit van turbolader (xspower)
nu komt er een garrett gt3076r tegen is bestelt
dan nog iets veranderen aan de carterontluchting ,
en wil even de lagerschalen kontroleren uit zekerheid van de winter
en cilinderkop flowen , dus gaat ie kompleet terug uit mekaar de motoren ben aan het twijfelen ,throttle bodies erop
of een spalt (high flow) inlaat zie foto s
of de throttle bodies en dan de verzamelbak namaken hoe de high flow inlaat!
iemand suggesties hoor het graag ;)
de throttle bodies zien wel mega uit19 februari 2010 om 12:48 #17386034origineel gepost door mantaevo
hier de fotos van mijn achteras! jo??
graag reaktie!
ga het eerst proberen zo! als de wegligging niet naar mijn goesting is wordt ie volgend jaar! omgebouwd naar 4link!cardanas heb ik eronder gehad komt ook goed!
is er nu terug onderuit gehaalt!omdat blok eruit is! anders maak ik volgende week nog wat fotos!als alles terug in mekaar staat!
groetjeshoe is het eigenlijk met deze achteras, werkt dit nu op deze manier.
19 februari 2010 om 12:56 #17386035Aangezien de buitenste draagarmen aan de as gelast zijn, blijft het in mijn ogen nog minder onafhankelijk dan een standaard 2-link.
Functie van de stabistang en binnenste draagarmen zijn volgens mij ook overbodig.19 februari 2010 om 16:32 #17386036geweldig wat een mooie manta :wub:wub
20 februari 2010 om 21:08 #17386037origineel gepost door Jo
Aangezien de buitenste draagarmen aan de as gelast zijn, blijft het in mijn ogen nog minder onafhankelijk dan een standaard 2-link.
Functie van de stabistang en binnenste draagarmen zijn volgens mij ook overbodig.klopt helemaal…
die draagarmen die er bij gekomen zijn kun je op deze manier net zo goed weglaten, merk je geen verschil mee want ze doen helemaal niks voor de ophanging:thumbdown. De gehele as werkt nu als een stabistang. dit is nu echt een “starre as”.
Het is mooi gemaakt en afgewerkt en zo maar het ontwerp klopt niet…:(
20 februari 2010 om 22:29 #17386038hoi
ja rij inmiddels al zonder de trekstangen
waren op de meeting in os er al onder uit
deze zijn inderdaad overbodig
gaat net zo goed zonder merk je niets vanheb deze winter weer wat gesleuteld
andere turbolader echte garrett
throttle bodies met plenium van jenvey met 8 injectors!
en een methanol-water injectie bij geplaatstachter een week of 3 terug alles afstellen op de testbank
dan zien we wel21 februari 2010 om 02:55 #17386039hoeveel vermogen heb je nu al gemeten?? en niet te vergeten natuurlijk hoeveel koppel??
21 februari 2010 om 09:11 #17386040origineel gepost door mantaevo
hoi
ja rij inmiddels al zonder de trekstangen
waren op de meeting in os er al onder uit
deze zijn inderdaad overbodig
gaat net zo goed zonder merk je niets vanheb deze winter weer wat gesleuteld
andere turbolader echte garrett
throttle bodies met plenium van jenvey met 8 injectors!
en een methanol-water injectie bij geplaatstachter een week of 3 terug alles afstellen op de testbank
dan zien we welStop er gelijk plutonium in, dan kan je door de tijd reizen.;)
21 februari 2010 om 12:44 #17386041De belgen zijn noch niet zo dom, wat een mooi ding en wat een werk :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
9 juni 2010 om 07:22 #17386042upje :wub
9 juni 2010 om 11:00 #17386043Hoe is dit in België door de keuring te krijgen?
9 juni 2010 om 14:30 #17386044origineel gepost door The_Undertaker
Hoe is dit in België door de keuring te krijgen?kan wel voor probs zorgen
maar deze is oldi gekeurd
dus hoeft geen keuring meer te ondergaan tot dat die van eigenaar veranderd9 juni 2010 om 20:39 #17386045origineel gepost door kurtmanta
origineel gepost door The_Undertaker
Hoe is dit in België door de keuring te krijgen?das gewoon niet door de keuring te krijgen in belgie
maar deze is oldi gekeurd
dus hoeft geen keuring meer te ondergaan tot dat die van eigenaar veranderdAh, zit dat zo! Bedankt voor de info :)
21 september 2010 om 08:05 #17386046AnoniemLid sinds:
1 January 1970Zo staat hij er nu bij (543PK en 690nm koppel!!):
21 september 2010 om 08:23 #17386047allemachtig :o dat je het niet geheel in 2 stukken trekt zeg!
21 september 2010 om 17:36 #17386048onlangs ergens filmpje gezien met deze in actie. Weet nu juist niet meer waar :sleeping
21 september 2010 om 20:16 #17386049niet normaal:o
echt megavet!! en een bak pk’s pf niet normaal
laatst was er hier toch ergens een topic over
of een manta 300km/h zou kunnen halen en of dat er manta’s reden die dit konden halen……nou ik denk dat deze heel dicht in de buurt zou kunnen komen bij die 300km/h
:wors:wors:wors22 september 2010 om 12:43 #17386050nou deze haalt toch wel de 300 :P
22 september 2010 om 16:32 #17386051Heb deze in levende lijve gezien, Wat een apparaat amai amai! Filmpjes staan in het mantaclub gedeelte bij ’40 jaar manta in Budel’
5 juni 2011 om 16:47 #17386052Wat een prachtig project.
Ik kijk hier mijn ogen uit. Geweldig5 juni 2011 om 22:33 #17386053hij heeft nu een andere bak ertegen
van een dodge viper :D
in 1ste ongeveer een 90km/u -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.