Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Project: Manta B1 ’77 met foto’s (update 09-04-2012)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 december 2011 om 07:32 #17769858
Superbedankt voor deze handige tips!! Dat gereedschap heb ik nog nooit gezien, waar kan ik dat krijgen? De schermen zijn eraf, de deurvanger is los en de pennen weet ik dat dat de juiste richting is van demonteren. Ga vanavond maar weer eens verder met de manta!
22 december 2011 om 16:02 #17769859kun je bij razan of andere automatrialen zaak wel kopen
21 januari 2012 om 14:34 #17769860Ben weer eens bezig geweest met de manta. Dat deurscharnierverwijdergereedschap (leuk woord voor scrabble trouwens) heb ik me aangeschaft en raad eens: deur eruit op 2 minuten :D
Ben bezig geweest met ontroesten van het dak e.d. Ook maar gelijk begonnen met strak maken.
Heb toch besloten om mijn geblokt GT/E interieur te houden en gaat volgende week naar de stoffeerder om de wangen opnieuw te laten bekleden!
Verder kwam ik nog een openluchtfilterkit van mijn total losse Astra GSi van vroeger tegen. Heb ik een adapter voor besteld om hem passend op de LMM van de Manta te krijgen.
Alleen ben ik nog aan het denken wat ik met m’n velgen zal doen, sowieso stoeprandschades weg laten werken. Maar ben er nog niet over uit of ik ze zilver wil of gepolijst :hmmz
En ik heb vandaag een nieuwe voorruit, achter zijruitrubbers L+R en een originele grille (met enkele sleuf) gekregen!! Tot zover weer ff de update.
5 april 2012 om 18:56 #17769861Na 2 maanden (erg he :???: ) de B1 maar weer eens gestart.. Na een keer of 3 direct lopen :D Kon het niet laten om met het volledig gestripte monster ff een rondje bij ons achter op de hei te trappen! Kwam ik terug staat de temp. meter bijna in ‘t rood :shock: Kan toch haast niet of wel? Blok, radiateur en slangen voelden niet extreem heet aan ofzo. Zou dan toch m’n spanningstabilisator het begeven hebben? Hoor uiteraard graag wat suggesties e.d.
5 april 2012 om 19:10 #17769862als ik dat zo lees zou het inderdaad het blokje op je dash kunnen wezen ja.
wat betreft de opmerking “na 2 maanden…erg he” ..
ik vind dat niet erg, ben zelf ook al weken niet met de manta bezig gewees hier.. stond een week of 3 al weer buiten, en nu net weer 5 minuten binnen :D eindelijk, maar ga er nog niet mee verder.
het hoeft niet hardt te gaan, als het maar mooi gaat :Psucces met de manta, en heerlijk he… zo`n blokje om op de hei
5 april 2012 om 19:27 #17769863Ik dacht idd al dat het dat zou zijn. Opzich is het ook geen schande dat ik er maar gestaag aan werk, heb namelijk ook nog andere dingen te doen. Gewoon rustig de tijd nemen en een zo mooi mogelijk resultaat proberen neer te zetten. Haha, is wel ff wennen zonder ramen en deuren rijden en zeker op die zandpaden hierachter :angel
5 april 2012 om 19:55 #17769864haha, ja dat stuift wel lekker ja, deed dat eerder ook altijd, lekker op het zwarte bouwland met een ouwe crosbak… oef.. wat stuifen deed dat :P
5 april 2012 om 21:24 #17769865Als je spanningsstabilisator het af laat weten doet je benzinemeter ook rare dingen.
Ik heb het ook al een paar keer voorgehad en momenteel rij ik al een paar jaar rond met
ééntje dat door freestyler elektronisch is omgebouwd. Werkt perfect.9 april 2012 om 10:21 #17769866Ben vandaag weer eens lekker bezig geweest met de B1. Heb vanmorgen het orginele front erin gelast :D
En heb m’n verlagings set binnen :wub De voorste schokdempers komen op nalevering
Tot zover weer ff de update
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.