Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Project D Kadett berlina (vanaf pagina 10)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 oktober 2013 om 20:47 #18156002
:thumb :thumb :thumb
15 oktober 2013 om 13:09 #18156003en we hebben een bijna goed werkende kachel schakelaar;)
alleen standje 3 werkt niet, maar de kachel motor maakt ook wel wat lawaai, dus denk dat het daar in zit ;)15 oktober 2013 om 13:37 #18156004Een kachelknop van een E2 past ook, dan weet je in ieder geval of de schakelaar die je nu hebt, kapot is ja of nee.
Rik :D
15 oktober 2013 om 15:32 #18156005wil sowieso de andere eens uit elkaar pulken kijken als er nog wat aan te redden is, dan heb ik er 1 op reserve ;)
15 oktober 2013 om 19:46 #18156006Laats nog ene op de sloop ge zien van een corsa a past ook zo op de d kadett
15 oktober 2013 om 19:49 #18156007altijd handig om te weten ;)
nu nog op zoek naar een normale sigaretten aansteker.
iemand met een d kadett die mij eens kan laten zien hoe het aangesloten hoort te zitten?
ik heb er nu ene losse in liggen, die komt gewoon van de plus en de min van de accu af :hmmz :hmmz
dus echt gewoon zoals ik zeg, een stekker kabel (van bijvoorbeeld een radio of zo) is bloot gemaakt, aan de accu pollen gemaakt, naar binnen gelegt, 2 schuifschoentjes er op, en die op de sigaretten aansteker gedrukt.
netjes nietwaar?15 oktober 2013 om 21:17 #18156008Jezus, moet zoiets niet even via de zekeringekast ???
Rik :shock:
3 november 2013 om 14:08 #18156009hmm.. gister de normale motorkap er maar weer op..
staat toch veel beter eigenlijk haha.gister ook maar ff een andere teller er in, had wat lampjes kapot en een barst in het glas, dus dan maar ff de andere er in.
ook het lampje in de kachel schakelaar vervangen.
nu ik het nog allemaal eens bekeek snap ik ook heel goed waarom standje 3 het niet doet!
zal het ook nooit gaan doen ;)denk dat jullie het zelf ook wel zien :P
de stekker aansluiting…
ach, laten we de kabels eens wat verder volgen, dan word er een boel duidelijk!!
juist! het is origineel 1 voor een 2 standen schakelaar!!
maar iemand heb maar wat aan gerommelt en er een 3 standen van gemaakt ;)vandaag maar het slotje in de bijrijderskant er in gezet.. wat een gepruts!!
3 november 2013 om 19:05 #18156010aangezien het weer zo saaie zondag is…
ik heb de dubbel polige vitting maar uit de nep lexus van de astra gesloopt..
hebben een ander leuk plekje terug gekregen..
twijfel zelf nog wel over wat nou mooier is.. dat de gewone lampen mee branden of juist niet.
3 november 2013 om 19:25 #18156011hoi ben op zoek naar het rechter achterraam maar moet een klap raam zijn met een hendel voor open en dicht weet iemand mischien wat ? s gedaan door de vandalen gr baboe
4 november 2013 om 12:27 #18156012ik heb laatst de stekker van de kachelschakelaar van de Kadett in Hoogeveen er wel uitgeknipt, moet hem denk ik hier nog wel ergens hebben liggen
4 november 2013 om 14:17 #181560132 of 3 standen?
4 november 2013 om 17:09 #18156014Hoeveel standen moet een D kadett hebben eigenlijk ??
Je kan wel 1 met 3 standen erin zetten maar als ie standaard maar 2 heeft, dan lukt het niet :jerryRik :)
4 november 2013 om 18:46 #18156015rik.. goeie morgen :P
ff naar boven scrollen!ach weet je wat? ik zal het nog een keer zeggen, iets duidelijker deze keer haha
ik heb een andere schakelaar gehaald omdat de andere het niet goed deed.
in de stekker van mijn auto past alleen een schakelaar met 3 standen.
die er dus in gedrukt, werkten er maar 2 van… vreemd.
lampje was kapot, dus ik moest hem laatst toch er weer uit hebben.
na de kabel ff wat gevolgd te hebben dag ik dat er krimpkousjes tussen zaten.
conclusie…
de originele 2 standen schakelaar van ijn kadett was zeer waarschijnlijk kapot.
ik weet dat een eerdere eigenaar er een kadett bij heeft gehad voor onderdelen.
deze had waarschijnlijk standaard een 3 standen schakelaar, die hebben ze er uit geknipt en hier in geprutst.de kadett is geleverd met een 2 standen schakelaar EN met 3 standen.
nu duidelijk rik?
:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry4 november 2013 om 20:25 #18156016Heel duidelijk vriend !!
Rik :jerry
4 november 2013 om 20:49 #18156017:thumb haha.
19 november 2013 om 21:26 #18156018en we hebben er een donor bij!
de vorige eigenaar deed hem weg vanwege roest problemen..
in het 1e geval leek het me mee te vallen, maar kom toch steeds meer tegen.
als hij makkelijk te redden was geweest was hij waarschijnlijk geen donor geworden, de 3 deurs lijkt net wat mooier dan de 4 deurs vind ik.de bedoeling..
blok gaat er uit, ligt ent als in mijne een 1.2s in, blok loopt vele malen mooier dan de mijne.
langzaam maar zeker eens alle pkkingen e.d. vervangen, en dan deze in mijn eigen kadett hangen.
voorpoten ook ff samen voegen tot 1 goeie.. per kant.en zo worden er nog wel meer kleine dingen over gezet.
verder staat de rooie inmiddels al in onderdelen te koop hier op het marktplaats deel ;)moet zeggen dat het mij nog steeds verbaast hoe zuinig mijn huidige kadett is op gas.
voor goed 25 euro de tank vol, ben naar rotterdam op en neer geweest (totaal 400 km) en rij er nu nog mee..ff een paar fototjes dan van de kadettjes bij elkaar ;)
8 december 2013 om 10:47 #18156019zo… klein updatje.
ik verveelde me.. ach, we hebben nog wat lampen in de garage liggen..
wel aardig zwart niet?
toch eens kijken wat ie doet ;)shit.. toch te donker, overdag best leuk, maar heb liever ook dat ze mij zien rijden als ze mij achter op komen rijden.
nja, nog maar een setje dan :angel
nja, duidelijk te zien dacht ik toch?der maar in dan ;)
jep, staat me wel aan zo :thumb
nu nog de plaat tussen de lampen zwart maken, maar dat doen we nu nog maar ff niet.o ennuhhh, voor de mensen die het commentaar hebben dat ik de lampjes zelf gespoten heb… :ass :ass
:jerry8 december 2013 om 10:52 #18156020ziet er toch netjes uit, al had ik de voor de irmschers gekozen, maar dat is een keuze uiteraard
8 december 2013 om 10:53 #18156021eerlijk?
ik heb geen irmsher geld ;)
budget tuning is dit haha8 december 2013 om 12:31 #18156022@soepkiepe wrote:
o ennuhhh, voor de mensen die het commentaar hebben dat ik de lampjes zelf gespoten heb… :ass :ass
:jerryHmmm, ik had toch voor de originaliteit gegaan, ik had er niks aan gedaan :jerry
Rik :)
10 december 2013 om 18:30 #18156023jaja weer wat updates ;)
dacht dus dat mijn tussen demper lek was geraakt, en zo vaak een drempel raakte omdat ik van die kleine bandjes heb..
nope.. uitlaat rubber kapot ;)gelijk de middendemper van de sloop kadett er tussen gemaakt, die er onder weg kwam kwam er in 2 delen onderweg, dus die was rot genoeg blijkbaar ;)
toen zag ik wat lekage aan de binnenkant van mijn achter wiel..
juist, lekke remcilinder..
ook maar verwisseld met die van de sloper.morgen eens kijken naar de andere kant.
als het weer het toe laat ook gelijk maar de andere voor poten er onder zetten dan.
dan moeten de remmen eindelijk goed zijn, anders weet ik het ook niet meer ;)wat fototjes gemaakt..
zo lijken de wielen toch al wat leuker ;)
helaas staat die van achter op de krik..oja.. dit kwamen we ook nog tegen, werd ik toch nog ff wat minder vrolijk van.
iets lekkage ;)
nja, na dat alles werd het al wat donkerder, de zin werd wat minder.. dan maar ff wat anders doen haha
jep… het zwarte had iets hoger moeten zijn ;)
komt nog.dat waren de vorderingen weer voor vandaag;)
11 december 2013 om 15:37 #18156024hmm, dacht dat de middendemper van de rooie wel dicht was… niet dus ;)
dus meneer kadett staat weer in de garage, maandag een las apparaat gehaald, ding maakt over uren haha
en moet toch bekennen dat ik er beter mee kan lassen dan ik verwacht had!
net een complete nieuwe flens aan de uitlaat gelast.. voor iemand die maar heel af en toe eens wat gelast heeft? mwoa netjes.. trots op me zelf haha11 december 2013 om 16:47 #18156025het is en blijft opel :jerry :jerry
11 december 2013 om 17:14 #18156026als ie maandag maar klaar is.. moet ie waarschijnlijk naar den haag haha
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.