Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Project D Kadett berlina (vanaf pagina 10)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 mei 2014 om 09:00 #18156177
dat geloof ik ook hahaha maar loopt goed dus kun je er weer verder met het is zoo de 25 haha
18 mei 2014 om 09:01 #18156178jep, hij staat er de 25e wel bij.
moet hem alleen eigenlijk ff mooi poetsen, dan ken je hem niet weer denk ik.18 mei 2014 om 09:05 #18156179dus effen poetsen van de week mooie weer voor hahaha
18 mei 2014 om 09:46 #18156180Zeker mooi weer voor… Pffff lekkere temperatuur
En dan poetsen…. Aaaagh!!18 mei 2014 om 09:50 #18156181lekker zweten :jerry :jerry
18 mei 2014 om 09:59 #18156182savonds na het eten ff.
eerst maar zien wanneer ik hem kan halen haha ;)en dan gewoon ff in de avond uurtjes, dan schijnt de zon er ook niet zo vel op jah.
als het plaatwerk te warm is valt er ook niks aan te poetsen3 juni 2014 om 05:44 #18156183lang stil geweest hier Wink
andere kop zit er op, auto opgehaald, en weinig verschil, alleen stationair liep ie iets beter.
vreemd.. heel vreemd!!
dus je snapt wel dat ik er al goed de pest in had.
was tegen 23 uur of zoiets thuis.
sleutel 13 en loop lamp gepakt en ff 1 klein ding veranderen Wink
ontsteking ff verdraait zodat ie iets harder stationair liep, rondje rijden.. perfect!! nja, vergeleken wat ie daar voor deed dan Razz
hij heeft heel af en toe nog eens dat ie iets stotterd, als ik dan de choke heel iets uit trek is er niks aan de hand, dus denk de carb eens schoon maken of zo.
tot nu toe maak ik mij er nog ff niet heel druk om eigenlijk Embarassedmaar ja, remmen zijn ook niet wat ze moeten zijn..
lijkt net een beton blok zo hard als de remmen zijn.
toen kreeg ik de tip om de bussen eens na te kijken.. en ja, 1 kant zat wat vast.
alles los gehaald, waterproof schuurpapier er over, gelijk maar nieuwe remblokken er in.. voor 26 euro wil ik ook niet martelen haha.hmm, eenmaal bezig toch eens het scherm er af halen..
en ff een beetje met de staalborsten en slijptol bezig geweest, en dit kwam er zo beetje onder weg.
straks ff de plekjes ff lassen.
alles ff in de tektiel, ff 1 ring van de veer af, en dan naar de andere kant om te kopen dat die daar net zo is als deze.. of beter natuurlijk Razz
Profiel bekijken Stuur privébericht6 juni 2014 om 07:12 #18156184het morgen ff lassen is wat uit gelopen, ben er nu nog mee bezig haha.
maar ja, jullie weten zelf hoe het gaat, een klein onschuldig gaatje kan uitgroeien tot aardig meer werk.
aangezien mijn lasvaardigheden nog niet optimaal zijn doe ik er dus liever wat langer over.
het gebeurd met regelmaat dat wanneer ik de las met de slijptol bewerk ik nog wat gaatjes er door heen zie, dus zo blijven we aan het lassen en slijpen.
ach, het heeft ook geen haast verder, dat scheelt wel weer.nog es ff wat foto’s van de vorderingen dan.
niet het mooiste laswerk, maar ja, met wat zinkspray en kit er over zie je er niks van weer, dacht dat het voor een 2e keer aan een auto lassen wel aanvaardbaar was haha.en toen dit “onschuldige” plekje.
bleek toch ff minder onschuldig te zijn dan ie leek.
k weet het, niet het netste laswerk, maar zoals ik al zei, dit is de 2e keer dat ik aan een auto las.
vandaar ook eerst de plekken maar die je niet weer ziet, kan ik mooi ff oefenen voor de wielranden en lekbakjes haha :jerry6 juni 2014 om 07:56 #18156185Goed bezig Kip …
Ennuh t lassen :thumb
Iedereen heeft t moeten leren ;)6 juni 2014 om 08:40 #18156186je ziet er straks toch niks van weer ;)
mja, moet nu eerst weer sparen, geld op
6 juni 2014 om 16:21 #18156187Netjes :thumb Je ziet per plaatje de verbeteringen aan het laswerk
Leuk om te volgen zo :thumbps ik zou als het goed schoon is er eerst een laag echte loodmenie op kwasten voor dat
je de motip bitumen erop doet.
Heb met de loodmenie zeer goede ervaringen,
dan heb je er jaren langer plezier van als dat goed aan alle twee de kanten van de plaat zitgrts van Corsaliefhebber
6 juni 2014 om 19:46 #18156188ik heb de oude laag er niet allemaal af gehaald, zat er best dik op dat het haast een complete dag taak zou worden om alles netjes schoon te krijgen.
heb uiteraard wel de minder goed bedekte delen kaal gemaakt.
daar zit eerst een laag van die roest omvormer van de action op (al zal die kwaliteit nooit top wezen) dan een laag zink spray, en dan een goeie laag van die bitumen zooi.
het laswerk zit ook nog een laag kit onder die ik er ook niet al te zuinig op heb gekit.
zal dalijk ff fotos er op zetten6 juni 2014 om 19:49 #18156189Das 2x ;)
Rik :jerry
6 juni 2014 om 20:20 #18156190zo.. ff de fotos dan en een beetje gel*l er bij
ch, en toch nog maar ff door gegaan dan.
helaas nu het lasdraad op, maandag eerst maar nieuwe bestellen.
scherm aan de andere kant er ook af “gesloopt” zat vast gelast aan de dorpel Rolling Eyes
aan die kant ook iets las werk, maar valt ook nog wel weer te redden.eerst maar weer wat fotos dan ;)
lijkt er aardig op dacht ik ;)fototje van de andere kant dan.
raar dorpeltje.. werd mij verteld dat er een compleet nieuwe dorpel in is gezet, vast van een auto die langer was dan of zo.
spatbord zat er dus ook aan vast gelast, en met een dikke laag plamuur vast gezet.. hmmzz.. tjsa, nja het houd je bezig, laten we het daar bij houden dan.ach, en ik denk we maken er nog ff een paar van in de knutselschuur ;)
zo.. en nu nog ff een zeer leuke update van de astra in het daarvoor bestemde topic plaatsen :wub
7 juni 2014 om 06:07 #18156191Lekker bezig :thumb
7 juni 2014 om 06:32 #18156192Goed bezig, wat zijn we toch wel een stelletje gekke willen allemaal die oude rommel op de weg houden. :wors
8 juni 2014 om 15:09 #18156193Beste Soepkiepe
Dat ziet er zeker goed afgewerkt uit zo. :thumb
Dat gaat wel een :D hele tijd houden en wat zeker is
zo stevig is het de laatste 25 jaar niet meer geweest king:Succes met de andere kant maar dat gaat zeker goed komen king:
Grts van Corsaliefhebber
8 juni 2014 om 16:52 #18156194@Haasje17 wrote:
Goed bezig, wat zijn we toch wel een stelletje gekke willen allemaal die oude rommel op de weg houden. :wors
Haha, inderdaad :jerry
En tis nog leuk ook nog :thumbRik :D
10 juni 2014 om 15:40 #18156195aangezien het lasdraad nog ff een weekje moet wachten en ik toch ff wat ruimte in de garage wil hebben heb ik maar ff de remmen vervangen.
tjonge, die waren er ook wel aan toe.
afgebrokkeld, het blokje aan de achterkant bijna glad, aan de voorkant zat nog aardig wat op.
alle bussen vast aan de remklauw.
had er gelukkig nog 1 liggen ;)
dus, nieuwe blokjes er op, andere gangbare klauw er op, had nog een setje schijven van een sloper af die vrij nieuw waren, dus ook die er maar op (aan de andere kant het zelfde verhaal, alleen dar geen andere klauw op gekomen)
maar ja, het betonblok gevoel is nu weg, hij remt nu weer lekker.
en dan te bedenken dat ik de achterste trommels nog niet eens los heb gehad.wel lekker met een dubbel gevoel bezig zijn, volgende week mag de poot er weer af voor wat las werk haha.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.