proefrit insignia 2 liter turbo sport hatchback

Forumindex Forums Modellen Insignia proefrit insignia 2 liter turbo sport hatchback

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    the_milkman

Hoi
      ik ben nieuw op het forum en lid geworden omdat ik wil gaan proefrijden in een opel insignia sport 2 liter turbo hatchback uit 2008.
      de vraag prijs is 12500 en als ik dat bekijk op anwb koerslijst is dat redelijk gelijk aan hun advies.
      hij heeft 106.000 km gereden

ik heb een redelijke basis kennis en weet goed op welke standaard punten ik moet letten.
      moet ik nog op speciale punten letten ? bv op bepaalde punten roest ?
      zijn er bepaalde mechanische problemen bekend bij dit model en type ?
      ik heb begrepen dat de distributie riem op 120.000 moet. wat zijn precies de kosten daarvan ?

hoe test je de speciale insignia dingen zoals de dynamische verlichting of de electrische sport stoelen ?

alvast bedankt voor de informatie

Opeltje17
      Deelnemer

Motor heeft een ketting geen riem, deze hoeft in principe niet vervangen te worden.

the_milkman

ah thanks.

bedankt voor de informatie , ik had het waarschijnelijk ergens verkeer gelezen.

H-400
          Deelnemer

Ik heb ook een 2 liter turbo (origineel 220pk) maar een sports-tourer.
            Heb de volgende dingen laten herstellen in garantie:
            Zetelverwarming bijrijder
            Assepotdeksel veerde niet meer terug dicht
            Handremmotor vervangen
            Nokkenasdichting (net onder je hogedrukbenzinepomp)
            Binnenbekleding kofferruim links en rechts (omdat je vergrendeling ladingsafdekzeil daar vergrendeld)
            Na garantie (en maar 50.000km) laten EDS’sen naar 300pk en nog nooit probleem gehad.
            Ik heb AFL en elektrische stoelen, Cosmo uitvoering met uitklapbare trekhaak en stabili systeem,
            no problemo.
            Wel na te kijken: of er regenwater in je slotkanten van je (achter)deuren blijft staan, na de carwash of stevige regenbui.

the_milkman

thanks , ik heb de auto gekocht , nu hopen dat ik zorgeloos wat kilometers kan gaan maken ;)

altijd weer spannend zoveel geld uitgeven

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.