problemen vivaro

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    le roy

Wie heeft er hier ervaring mee?ruitewissers van onze vivaro 2015 blijven gewoon doorwissen met de sleutel uit het contact ,als je de schakelaar uitzet stoppen ze wel , als je de schakelaar niet uitzet en je gaat uit de wagen en sluit de deuren blijven deze dus doorvegen ,waarschijnlijk tot de batterij leeg is, volgens de garage is dit normaal. Ander probleem is de motor ,toen ik deze onlangs wou starten begon de cabine hevig te schudden het leek wel of de motor maar op twee of drie cilinders draaide, de garage heeft een update gedaan van de software en sindsdien zit er een zwaar geronk in de motor bij leegloop, lawaai gaat soms weg en komt dan terug. We hebben de auto nu drie maanden en ik heb al verschillende keren naar de dealer moeten gaan voor herstellingen, ik ben zeer ontevreden van onze vivaro en de dealer ,
      Een ander probleem ,volgens de dealer ook normaal en ik moet er niet over zagen volgens deze, is de servopomp die een piepend geluid maakt dat op sommige momenten echt hinderlijk wordt.
      Ik hoop dat ik mij niet vergist heb in de kwaliteit van opel want ik heb een zeer slechte ervaring gehad met onze vorige auto, een nissan die we verkocht hebben na drie jaar omwille van de zeer slechte kwaliteit, alvast bedankt voor jullie reacties

Autodelta
      Deelnemer

Bij mij blijven ze wissen, met contact uit, maar open je de deur dan stoppen ze direct.

le roy

Bedankt voor de reactie, dit blijkt inderdaad te kloppen dat het iets te maken heeft met de deuren, ik heb nu vastgesteld dat de wissers blijven werken bij regenweer ,ze stoppen dus niet als je de schakelaar niet uitzet ,misschien heeft het iets met een sensor te maken?

Autodelta
          Deelnemer

Je kan ook de ruiten sluiten als je ze een stukje open hebt staan daar moest je eerst het contact weer aan zetten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.