Forumindex › Forums › Modellen › OPC-Modellen › problemen monteren ZlEH
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 augustus 2012 om 14:37 #17251597
Vandaag bezig geweest met montere Z20LEH turbo….wat een frusterende job….
Ging goed totdat we de nieuwe turbo op zijn plek hadden zitten…krijg met geen mogelijkheid 2 boutjes onder de turbo op zijn plek, gaat om de meest linkse 2 boutjes….iemand ideeen ?Verder is van de connector die op de turbo gaat het metalen borg clipje eraf geschoten, kan ik deze los kopen ?
Ga snel weer verder met monteren, maar nu even nadenken hoe alles te doen…heb het filmpje van you tube bij de hand …
23 augustus 2012 om 14:47 #18058784bij mij hadden we toen de hele neus eraf gehaald. sleutelde echt heerlijk en kon overal lekker bij.
23 augustus 2012 om 15:05 #18058785Om nu nog de gehele neus eraf te halen…moet alleen nog de 2 bouten, olie leidingen en pre cat aan te sluiten.
Daarna nog de kleppendeksel pakking vervangen, nieuwe power pipe en een direct air intake…en dan ben ik klaar.Ideeen om deze bouten er goed in te krijgen..ben er nl. al een aantal kwijt…zijn links op het bl;ok gevallen, kan daar niet meer bij..(of weer gehele turbo eraf halen ).
23 augustus 2012 om 20:19 #1805878625 augustus 2012 om 10:39 #18058787ga maar ff langs de dealer en haal zon clipje voor 20 cent ofzo, want dit gaat uiteraard los komen….
28 augustus 2012 om 12:26 #18058788Hebben ze niet , alleen de gehele connector
28 augustus 2012 om 12:47 #18058789Koop je de connector en.gebruik je alleen het clipje
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
28 augustus 2012 om 16:52 #18058790Haha dit gaat echt moeizaam zo xD
28 augustus 2012 om 18:07 #18058791Hij kan misschien beter iemand ff vragen van het forum die in de buurt woont om
ff mee te helpen, dat de laatste dingen goed gebeuren en hij kan rijden. En zeg laat gelijk
chippen, je weer niet wat een verschil het is :vertag28 augustus 2012 om 18:41 #18058792Zie dat er een koperen revet bij de bout voor de koeling iets of wat drupt…nieuwe revet tussen en opgelost. heb even mijn oude luchtfilterhuis en slangen terug gezet en….geen storingen meer en stationair lopen… denk dat de LMM verkeerd om zat en niet alles vacuum zat…vervolgens weer de airbox terug en de powerpijp…en nu loopt hij als een treintje…
Is het nog nodig om hem opnieuw te laten chippen ? waar kan ik dit het beste laten doen ?
Thanx
28 augustus 2012 om 20:23 #18058793Mooi dat de ombouw is gelukt, gefeliciteerd.
Het is niet nodig, maar verschil is echt groot. Ik heb contact op genomen met miruni van het forum. zou je
hem een U2U kunnen sturen, over wat het kost. Ik ben erg tevreden en ook de prijs is goed. Hij kan de auto ook
helemaal dataloggen zodat hij ook alles kan controleren of het goed is. En ik heb een uitdraai van de rollenbank erbij.
Wel goede bougies erin, anders trekken ze het niet na een chip.Na het chippen is een grotere intercooler de volgende stap mocht je verder willen gaan.
29 augustus 2012 om 20:01 #18058794Net gereden en hij houdt in bij 3000 toeren,
verder blaast de turbo al af als ik net gas geef.
Heb volgens mij ook weinig turbo druk.Dus ik denk toch even nieuwe software.
Of iets anders??
29 augustus 2012 om 21:14 #18058795als er een lampje brand eens laten uitlezen… Iets is niet goed.
30 augustus 2012 om 05:49 #18058796Brand geen lampje, denk dat het nieuwe software moet worden…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.