Problemen met deurslot

Forumindex Forums Modellen Astra Problemen met deurslot

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    suurtje
    Deelnemer

Goedendag.

Ik ben vandaag bij de Opel dealer langsgeweest omdat ik elke keer als ik de auto start de melding krijg dat een van de deuren open staat deze melding gaat ook weg na een seconde of 5 a 10 maar toch is het irritant. Nu hebben ze bij de dealer de auto uitgelezen en zeggen dat het me slot is van de bestuurderskant maar als ik de deur open doe en dan weer dicht is de melding ook weg en maakt niet uit welke deur. Iemand nog enig idee wat het verder zou kunnen zijn?

Marco

wim-v6
      Deelnemer

Schakelaar in het slotje, deze kan niet los worden vervangen, en dan zou het hele slot moeten vervangen worden.

volgensmij zijn hier wel handigerts geweest die het voor elkaar hebben gekregen dit schakelaartje los te vervangen..

Willem

suurtje
        Deelnemer

Oke dank je wel dat adviseerde ze mij ook te doen maar het is best prijzig zo rond de 200,- dus dacht stel eerst hier de vraag over hoe en wat

kwuyts

kan je dan niet gewoon het icoontje laten de-activeren?
            Moet toch wel lukken met een op-com niet?

suurtje
            Deelnemer

Maar dat is ook niet de oplossing het moet gewoon normaal functioneren

suurtje
              Deelnemer

Me auto is net terug van de dealer en uiteindelijk bleek het slot van de kofferklep de storing te veroorzaken gelukkig want ze dachten in eerste instantie dat het de module is die dit allemaal regelt en dat was best prijzig.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.