problemen met de ontstekking

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen problemen met de ontstekking

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    opelkadettje 2.0

hallo ik heb een opel kadett van het bj 90 een 2.0 ik krijg hem niet gestart
      hij krijgt geen ontsteking meer.
      ik heb nieuwe boegie’s gestoken en een nieuwe bobijn gestoken en ik krijg nog geen onsteking
      heb ook een nieuwe delkokap gestoken en het helpt niet hij demareert wel maar hij gaat niet over
      kan er mij iemand meer info geven aub want ik ben ten einde raad en ik zou graag hem aan de praat krijgen want men auto is heel zeldzaam.

wim-v6
      Deelnemer

Krukassensor kapot, leuk klusje, als er stuurbekrachtiging op zit haha…

Willem

opelkadettje 2.0

@wim-v6 wrote:

Krukassensor kapot, leuk klusje, als er stuurbekrachtiging op zit haha…

Willem

waar kan ik dat soms vinden aub want weet niet of men auto stuurbekrachteging heeft
          het is een kadett e cabrio bj 90 2.0 8v

wim-v6
          Deelnemer

Krukassensor zit op de motor in het onderblok aan de radiateurzijde.

Is een ronde sensor, welke met 1 boutje in het blok zit, met een end snoer eraan met 3polige stekker.

hier zit ie:

Willem

opelkadettje 2.0

@wim-v6 wrote:

Krukassensor zit op de motor in het onderblok aan de radiateurzijde.

Is een ronde sensor, welke met 1 boutje in het blok zit, met een end snoer eraan met 3polige stekker.

hier zit ie:

Willem

heb nog eens een vraag heb jij soms een schema van een opel kadett 2.0 bj 90 of waar ik dat kan vinden want ik vind dat nergens hoor

wim-v6
              Deelnemer

al eens gezocht op google, anders iemand van hier die je eraan kan helpen..

Ik kan hem helaas niet hierop zetten, omdat de autodata op mijn PC nog niet werkt

Willem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.