Mijn Vectra C GTS bouwjaar 2008 is voorzien van een automatisch demmende binnen- en linker buitenspiegel. Alleen zijn bovengenoemde spiegels er spontaan mee opgehouden :o De spiegels demmen überhaubt niet meer en ook de ingebouwde nachtverlichting (binnenspiegel) doet het niet meer. Waar kan dit aan liggen en wat is hier (zelf) aan te doen :hmmz
Alles tegelijk? Zekeringen controleren.
Verder werkt dat systeem vast op een lichtsensor, dus misschien is die wel gaar als de zekering het probleem niet is.
Bedankt voor de tip maar ik kan geen defecte zekering vinden. En ja in dit geval is alles tegelijk er mee opgehouden eea zal wel op een en de zelfde circuit zitten.
Het is niet te begrijpen maar afgelopen weekend deed alles het weer naar behoren maar gisteren is de automatisch dimmende binenspiegel incl. verlichting er weer mee gestopt. De stekkers onder de afdekplaat rondom de spiegelarm op de voorruit heb ik al verwijderd om de verbindingen/ stekkers te kunnen controleren maar deze zaten op het oog goed bevestigd. De spiegelbehuizing zelf durfde ik niet te openen om dat ik niet precies weet hoe dit moet (bang voor schade). Wie kan mij verder helpen met dit mysterie ?
Auteur
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.