problemen kachel motor d kadett

Forumindex Forums Modellen Kadett problemen kachel motor d kadett

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    thomas-opel83
    Deelnemer

hallo ben bezig met een d kadett,maar de kachel motor (ventilator) loopt niet (heb wel stroom op de stekker).
      wou hem wissellen met een andere want ik had nog 2 complete units liggen maar blijken die stekkers te hebben met 3 kabels (dus ook 3 standen),en die wat er nu in zit heeft er een met 4 kabels (4 standen).
      mijn vraag is zijn er meerdere modellen,of uitwisselbaar uit andere opels,of om te solderen,of een andere oplossing?

m.v.g thomas

asconahobbyist
      Deelnemer

denk dat je bedoelt,2 of 3 standen,4 standen zijn er bij d kadett nooit geweest,3 draden is 2 standen en 1 massa.
        lijkt me dat dat wel gaat passen alleen zal je 1 stand minder hebben,maar das beter dan niks.

thomas-opel83
        Deelnemer

@asconahobbyist wrote:

denk dat je bedoelt,2 of 3 standen,4 standen zijn er bij d kadett nooit geweest,3 draden is 2 standen en 1 massa.
          lijkt me dat dat wel gaat passen alleen zal je 1 stand minder hebben,maar das beter dan niks.

ja dat kan kloppen ja met die standen,maar de stekkers zijn ook anders zo als ik ff snel gezien had.
          dan zou ik ze moeten omsolderen,maar had gehoopt dat er bijvoorbeeld in een ander model opel de zelvde kachelmotor zat,of iemand een andere oplossing had.
          heb de oude motor nog maar die werkt op alle standen niet,misschien is die nog te repareren?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.