Problemen Corsa-C Sport 2001 brandstof pomp & koelventilator

Forumindex Forums Modellen Corsa Problemen Corsa-C Sport 2001 brandstof pomp & koelventilator

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    BJA

Ik zal me eerst ff voorstellen aangezien ik dat nog niet heb gedaan. Ik ben Brian 23 jaar uit Arnhem en sinds anderhalf maand in het bezit van een Opel corsa-c (Z14XE) sport uit 2001. Helaas ben ik opgelicht door een occasion die mij een auto heeft verkocht waar allerlei mankementen mee zijn (ik had mss zelf beter moeten opletten)

Ik heb de auto uitgelezen en daar kwamen 2 storingscodes uit: P0230 (brandstofpomp relais) & P1482 (koelven relais). De garage vertelde mij dat ik het relais moest vervangen van de brandstofpomp en dat ik een nieuwe ven moest halen omdat de 2e stand niet aanging. Nou heb ik beide dingen vervangen en er zit zelfs een nieuwe brandstofpomp in, de foutcodes zijn toen gewist.
      Maar nu zijn de problemen nog niet opgelost.. ik heb de auto opnieuw laten uitlezen en daar kwamen weer dezelfde foutcodes uit:
      P1482 – (4) Relais 2 koelventilator, laag spanningssignaal/ open circuit – Aanwezig
      P0230 – (4) Brandstofpomprelais, spann. laag – Aanwezig

Het kan zijn dat ik nog een nieuw relais moet halen voor de koelventilator maar hoe kan het zijn dat die brandstofpomp code er nog in zit?

Een ander probleem is dat de auto wel eens is uitgevallen tijdens het rijden, na een tijdje wachten startte hij weer, dit moet denk ik te maken hebben met de brandstofpomp. Hopelijk kan iemand me hier helpen met het probleem het heeft me naast de auto al heel wat aan onderdelen gekost.

BJA

Niemand een idee?

BJA

Opel broekhuis heeft de auto nagekeken en kwamen tot de conclusie dat het stuurapparaat defect is. Nu heb ik gevraagd of ze dat ding naar AC-tronics konden opsturen maar ze vertelden mij dat ze daar geen goeie ervaringen mee hebben.

Heeft hier iemand ervaring met AC tronics? Ze lijken mij namelijk wel betrouwbaar. Als alternatief kwamen ze met het voorstel om hem optesturen naar een bedrijf in belgie maar dat zou intotaal 2 weken duren en wss ook duurder.

Peter_89
          Deelnemer

AC Tronics doen wij opt werk ook alles heen. Zeker goede ervaringen mee.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.