problemen centrale deurvergrendeling

Forumindex Forums Modellen Astra problemen centrale deurvergrendeling

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    wolf68

Onze astra wagon f heeft soms problemen met de cv maar meestal werkt het na een paar keer wel weer. Vandaag dus niet. Met de sleutel kan ik wel de bestuurders of bijrijdersdeur afsluiten maar dus niet de rest. Je hoort wel een klikje maar meer niet. Vanalles geprobeerd waaronder de achterdeur geopend, knopje een paar keer op en neer en toen deed hij het weer. Dan weer een keer of tien en dan weer niet. Weer met een achterdeur en dan doet hij het weer. De zekering is goed maar we denken niet dat dit aan de kiekert ligt. Weet iemand hoe we dit kunnen oplossen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Blue-Dragon
      Deelnemer

Probeer is een reset.
        In de auto gaan zitten , en dan een paar keer de vergrendelingskop in en uit drukken.

wolf68

dat hebben we al gedaan met een achterdeur maar na een keer op 10 de cv gebruikt te hebben, doet hij het weer niet. Wij denken niet dat de kiekert kapot is omdat de rest het wel doet. Hij heeft dit al een hele tijd maar de laatste weken heeft hij het steeds vaker.

KadAstra-EF
          Deelnemer

[rquote=1858674&tid=141846&author=Blue-Dragon]Probeer is een reset.
            In de auto gaan zitten , en dan een paar keer de vergrendelingskop in en uit drukken.[/rquote]

Ik denk niet dat het gaat zoals jij voorstelt. Bij mij is het zo dat als ik 2 of 3 keer de knop naar beneden druk, hij in de beveiliging schiet. Dan doet ie (even) niets meer. Dit is om overbelasting te voorkomen……

@Wolf68
            : Je zou een andere relais kunnen gebruiken, er zit ergens een relais die de centrale deurvergrendeling aanstuurd. mischien is die niet helemaal fris meer !

groet, Rik

wes155

mijne wou ook niet meer afsluiten!hoorde wel aansturing door middel van een klikje!ook ik dacht dat dit onmogelijk de kiekert kon zijn!hij begon ook eerst met vage dingen zoals dan wel en dan niet afsluiten!op de kofferbak na…!kiekert vervangen en probleem opgelost mvg

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.