Problemen Bluetooth Carkit Vectra GTS 2006

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Problemen Bluetooth Carkit Vectra GTS 2006

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    GTS2006

Ik heb een Vectra GTS 1.8 uit 2006, mijn telefoon krijg ik niet aangemeld op de Carkit die ingebouwd is in mijn auto. Hij meld mijn telefoon aan, maar gooit hem er meteen weer uit. Ik heb een Sony Ericcson W850i en een Nokia E52. Hij doet met allebei de telefoons hetzelfde. Een goedkope Nokia werkt perfect.

HEEFT IEMAND HIER EEN OPLOSING VOOR?

sw_reijnders
      Deelnemer

ten eerste . . . het is wel zo vriendelijk als je jezelf even voorstelt.

ten tweede . . . je vraagt iets over een carkit (waar van er 1000 verschillende bestaan) . . . en dit is een auto forum :hmzz

maar je kan mazzel hebben dat er iemand tussen zit die ook iets van Carkits afweet . . . je weet maar nooit

Edvries
        Deelnemer

origineel gepost door GTS2006
          hetzelfde. Een goedkope Nokia werkt perfect.

HEEFT IEMAND HIER EEN OPLOSING VOOR?

WAT ZEG JEEEEEEEEE!!!!!!!

GTS2006

Het is de Carkit die in het dashboard is ingebouwd, ik weet niet welk type dit is. Deze kan ik bedienen vanaf het stuur en zie mijn handelingen in een lcd scherm in het dahboard. In dit schermpje zit tevens de radio en de boordcomputer.
            In de boekjes die bij de auto horen staat ook niets.

Groetjes Roger

GTS Power
            Deelnemer

zijn er niet teveel telefoons aangemeld dat daardoor er geen nieuwe meer bij kunnen:hmmz

sfr

Verwijder de telefoons die problemen hebben uit de UHP, pair ze daarna opnieuw met de UHP. Ik heb zelf een E71 en werkt perfect. king:

GTS2006

Verwijder de telefoons die problemen hebben uit de UHP, pair ze daarna opnieuw met de UHP. Ik heb zelf een E71 en werkt perfect

Er staat maar 1 telefoon in aangemeld. Ik heb hem helemaal leeggemaakt, maar werkt niet.

de_som

Heb je al gekeken of er nieuwe software voor de E52 is. Een collega van mij heeft problemen met een E51 en een bluetooth verbinding met een Pioneer. De telefoon wordt wel verbonden maar dan weer verbroken. Als je op de E51 googeld kom je wel meer problemen met de bluetooth stack die Nokia gebruikt. Wellicht is dit probeem ook van toepassing op de E52

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.