problematiek bij de grandland wagens

Forumindex Forums Modellen Grandland X problematiek bij de grandland wagens

12 berichten aan het bekijken - 351 tot 362 (van in totaal 362)
  • Auteur
    Floki
    Deelnemer

Dank, idd. 100% juist en correct.

jopsa
      Deelnemer

Vast wel.

Floki
        Deelnemer

Ik zie in gedachten weer het jongetje in die supermarkt dat helemaal gefrustreerd uit zijn dak gaat. 🤣😂🤑

jopsa
          Deelnemer

Maar nee.  Nu stel je me echt teleur.  Dat waren uw woorden waarmee iedereen je uitlachte.   Je gaf er dan ook wat onzinnige uitleg bij zoals altijd.   Nu gebruik ik uw onzinnige quote en noem je jezelf al een jongetje dat in één of andere supermarkt uit zijn dak gaat. Uw zelfkennis gaat de goeie kant op.   Ik zou die beelden van u wel eens willen zien.    Nu nog de kennis van goeie wagens bijschaven en je komt er misschien ooit wel.

Floki
            Deelnemer

Koddig / infantiel.

jopsa
              Deelnemer

Vast wel…

Floki
                Deelnemer

Tuurlijk, maar dat wist ik al. Goed dat jij het nu ook inziet.

jopsa
                  Deelnemer

.Vast wel

Floki
                    Deelnemer

Idd.

jopsa
                      Deelnemer

Citaat

“AI-overzicht

De Opel Grandland X, en zijn vernieuwde variant de Grandland, zijn bekend om een aantal mogelijke problemen. Deze omvatten een verhoogd olieverbruik, vooral bij de PureTech motoren. Tevens zijn er problemen met de distributieriem gemeld, waarbij deze kan afbrokkelen en motorschade kan veroorzaken. Ook zijn er problemen gemeld met de elektrische systemen, zoals waarschuwingslampjes die zonder duidelijke oorzaak verschijnen en problemen met de infotainmentunits.
                        Specifieke problemen:
                        Olieverbruik:
                        De PureTech motoren, die in zowel de Grandland X als de Grandland worden gebruikt, hebben een bekend probleem met een hoger dan gemiddeld olieverbruik.
                        Distributieriem:
                        De distributieriem, die belangrijk is voor de motor, kan bij de Grandland X en Grandland problemen vertonen, zoals afbrokkelen en motorschade.
                        Elektrische systemen:
                        Er zijn meldingen over problemen met waarschuwingslampjes die onnodig verschijnen en met de infotainmentunit die vastloopt of slecht functioneert.
                        Andere problemen:
                        Andere problemen die zijn gemeld zijn defecte aandrijfassen, verschillende bijgeluiden en stranding door het start-stopsysteem. ”

Gewoon ter info voor wie het nog niet gelooft.

Floki
                        Deelnemer
                          jopsa
                          Deelnemer

Er zijn zeker overal problemen.  Ontkende ik nooit.  Kijk.maar bij Ford.

Wat ik je wil meegeven is het volgende.

Ik ontken problemen niet die anderen met gelijk welke auto hebben.  Het zou correct opgelost moeten worden door elk merk.  Laat mij nu ervaringsdeskundige zijn met enorm veel problemen met de GLX.  Wat jij steevast ontkent en ontkende.  Zelfs schelden en grappen was uw houding.

Nu is het zo dat ik empatisch ben voor degenen met problemen ongeacht het merk, jij dus niet.   Leuk dat jij een top GLX had, enorm jammer dat anderen dat niet hadden.  Maar het zijn er echt wel veel.  Jammer dat jij problemen van anderen niet erkent, geluk dat jij die problemen niet had.

Ik heb nu geluk met mijn nieuwe 2e hands wagen.  In de tijdspanne waarin ik deze bezit had ik met de GLX al enorm veel problemen die door u weggelachen werden.  Ik was echter niet de enige zoals u hier ook kan lezen.

Dankzij Stellantis besef ik nu dat er veel betere merken zijn, en zeker ook goeie 2e handse.  Na 35 jaar fanatiek opel nu toch overtuigd van ander en beter.  Ook koop ik  geen nieuwe meer, ook dankzij Stellantis. Scheelt me in de beurs.  Een 2 jarige met 25000 km en heel wat wel werkende opties scheelt 20.000 euro

Er mag al heel wat misgaan voor ik 20.000 euro aan reparatie zal moeten uitgeven.

Verder heb ik te doen met iedereen die een probleem heeft en waar niks aan verholpen wordt.  Wraakroepend vind ik dat.  Ook jij zou dat vinden mocht u mijn wagen oder uw kont gekregen hebben.

Ja, ik moet geld van Stellantis.  Zelfs dat stellen ze uit….  nog meer kosten voor hun rekening door het sturen van een deurwaarder om het vonnis te bekrachtigen …enz.

Ach we zien wel. Ik eet er geen boterhammetje of steak minder door.

Hopelijk worden de huidige grandlandrijders verder geholpen met hun problemen.     Ik heb echter de indruk dat je beter niet naar een officiële dealer stapt want die geven bestaande problemen moeilijk toe.

12 berichten aan het bekijken - 351 tot 362 (van in totaal 362)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.