probleempjes met astra G

Forumindex Forums Modellen Astra probleempjes met astra G

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17876552
    Freazy
      Lid sinds:
      30 October 2012

      Thnx Groothuis27. Ik ga de site checken en misschien via hen laten maken.
      Ben naar de opel dealer vandaag wezen informeren en voor twee nieuwe sleutels
      inclusief synchroniseren kost het me 120euro.
      Nou doet de centrale vergrendeling moeilijk. Alle deuren gaat open maar alleen de
      bestuurderndeur gaat dicht. Zou dit met de afstandbediening te maken hebben?

      #17876553
      groothuis27
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 April 2010

        mooi je zover geholpen tehebben .
        dat van die deuren zit niet in je sleutel lijkt mij .
        zit eerder in je ontvangst kast [ kiekert ] , misschien zit er corrosie in de stekker of hij zit er niet goed op , deze zit achter het schutboard aan de bijzitterskant , dus net voor je deur .

        #17876554
        Freazy
          Lid sinds:
          30 October 2012

          Ik ga morgen het bekijken.
          Nogmaals bedankt

          #17876555
          Freazy
            Lid sinds:
            30 October 2012

            Een kleine update van wat ik met behulp van mijn schoonpa gedaan heb.

            Alee twee sleutels zijn goed gesoldeerd maar eentje doet het. Is totaal kapot denk ik.
            `Dolby” kan je precisies zeggen wat ik nou aan de drie wegklep moet doen om de verwarming constant te laten werken?
            Kan ik niet beter een andere unit kopen?

            Weet iemand waar ik een MID display kan gaan kopen? Ik kan alleen een TID vinden.

            Alvast bedankt allemaal

            #17876556
            Dolby
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 May 2008

              Ik heb het geluk gehad dat de driewegklep open ging nadat we een kortsluiting hadden veroorzaakt (plus en min omgedraaid bewust). na de kortsluiting hoorde we een geluid van een klepje.
              Daarna werkt bij mij de verwarming weer zoals het hoord. Meteen daarna de zwart/groene kabel onderbroken zodat de klep niet ooit weer dicht word gestuurd.

              Maar omdat dit een bekend euvel is heeft opel vanaf bouwjaar: 2002 een aangepaste driewegklep gemonteerd. Is gewoon een stukje plastic zonder electronische klep. Kost bij de Opel
              dealer €28,66 exclusief. Maar het is een pokke werk om het te vervangen. Heb ik me laten vertellen door de Opel monteurs.

              @Freazy wrote:

              Een kleine update van wat ik met behulp van mijn schoonpa gedaan heb.

              Alee twee sleutels zijn goed gesoldeerd maar eentje doet het. Is totaal kapot denk ik.
              `Dolby” kan je precisies zeggen wat ik nou aan de drie wegklep moet doen om de verwarming constant te laten werken?
              Kan ik niet beter een andere unit kopen?

              Weet iemand waar ik een MID display kan gaan kopen? Ik kan alleen een TID vinden.

              Alvast bedankt allemaal

              #17876557
              Freazy
                Lid sinds:
                30 October 2012

                Okè. Is het dan niet verstandig om een andere verwarmings instrument te kopen? Mijn astra is van 2001. Ik zou dan beter zo`n aangepaste klep gaan kopen denk je? De koude dagen komen eraan en ik wil niet bevriezen in mijn eigen auto :shock: :D :lol:

                #17876558
                Dolby
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 May 2008

                  Lijkt me inderdaad verstandig. Maar het is wel een rot klus.

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.