probleempje met sturen

Forumindex Forums Modellen Corsa probleempje met sturen

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225373
    geffuhboy
      Lid sinds:
      8 April 2010

      hoe kan het dat als je door de bocht wil gaan je gewoon schuindoor glijdt en mjin wielen konden niet meer verder draaien en en laats ook mee gemaakt op een rotonde de weg was (schoon en droog)
      iemand hier meer ervaring mee of weet hoe het kan

      gr nick

      #17721315
      corsageak
        Lid sinds:
        28 October 2009

        rij je niet op sliks? ff profiel van de banden na kijken.
        of misschien is er wel iets kapot in het stuurhuis oid?:o
        ik zelf heb er verder nog nooit problemen mee gehad. maar k zou het wel ff helemaal na laten kijken want het klinkt nogal levensgevaarlijk:|

        corsageak

        #17721316
        david verburg
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 July 2004

          gladde banden en te hard door de bocht
          uitlijning kan ook niet goed staan
          als je banden goed zijn zo ik de uitleining laten controleren
          en vragen of ze gelijk even kunnen kijken of er iets kapot is
          aan je stuur inrichting daar moeten ze toch zijn tijdens het uitleinen

          #17721317
          geffuhboy
            Lid sinds:
            8 April 2010

            oke bandenprofiel zijn goed met uitlijnen zetten ze dan stuur ook recht met de wielen staat ook een beetje scheef maar dat kom door een ander “ongelukje” wat al gemaakt is maar noot regt gezet. gaat zaterdagtog naar de monteur zal wel een vragen als die tog oop de brug staat voor mijn rem begrenzer achtig iets:s

            gr nick

            #17721318
            geffuhboy
              Lid sinds:
              8 April 2010

              origineel gepost door corsageak
              rij je niet op sliks? ff profiel van de banden na kijken.
              of misschien is er wel iets kapot in het stuurhuis oid?:o
              ik zelf heb er verder nog nooit problemen mee gehad. maar k zou het wel ff helemaal na laten kijken want het klinkt nogal levensgevaarlijk:|

              corsageak

              wat zijn sliks ?????? gladde banden of zo :S

              #17721319
              MicroGSI
                Lid sinds:
                26 July 2006

                Sliks zijn inderdaad gladde banden (zonder profiel).

                Als je stuurhuis kapot is zou je het moeten voelen en kan niet 1 x wel ander keer niet lijkt me.

                Ga je niet te hard in de bocht? Je zegt zelf dat je niet verder kunt draaien, dan draai je al flink en flinke onderstuur?
                Als je wielen niet goed uitgelijnd staan (je zegt zelf dat ze een tik hebben gekregen) dan kan het kritisch punt dat je onderstuur krijgt veel veel eerder komen dan je verwacht.

                #17721320
                geffuhboy
                  Lid sinds:
                  8 April 2010

                  ik rij nogal stevig door zou kunnen dat het daar aan ligt ??:P
                  maar mijn corsa stuurt zeer licht tegen over de ford transit connect van het werk waar wel stuur bekrachting op zit lijkt wel of het andersom is kan dat ook iets te maken hebben dat de corsa ligt stuurt door kapot stuur huis ??

                  en hoe kun je zien of je stuur huis kapot is??

                  #17721321
                  MicroGSI
                    Lid sinds:
                    26 July 2006

                    Zit er veel speling in het stuur? Dat is een belangrijke indicator al. als je twijfelt laat het dan nakijken bij de betere garage of VOD. Die kunnen de banden ook gelijk beoordelen.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.