Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › PROBLEEM wie kan me helpen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 augustus 2012 om 21:52 #17251154
ik heb een probleem met me senator A1 op lpg ik start als hij koud is op benzine maar als ie warm is wil ik op lpg starten maar dan ploft me luchtslang stuk wordt een dure grap elke keer wie oh wie weet het probleem
5 augustus 2012 om 22:21 #18053895AnoniemLid sinds:
1 January 1970wat de oorszaak van die backfire,s is kan ik zo niet zeggen
dat er n oplossing is voor die kapotte slangen kan ik je wel vertellen
hier kun je een backfire klep voor aanschaffen
die zorgt er voor dat als er overdruk in de inlaat komt
dit weg kan zonder schade ;)ik zou in joe geval de boel laten nakijken afstellen door een
goed gasinbouw bedrijf ;) ;)5 augustus 2012 om 22:35 #18053896@louwe 16 klepper wrote:
wat de oorszaak van die backfire,s is kan ik zo niet zeggen
dat er n oplossing is voor die kapotte slangen kan ik je wel vertellen
hier kun je een backfire klep voor aanschaffen
die zorgt er voor dat als er overdruk in de inlaat komt
dit weg kan zonder schade ;)ik zou in joe geval de boel laten nakijken afstellen door een
goed gasinbouw bedrijf ;) ;)Ik ga morgen wel bij de lokale gebouwen langs en volgens mij zit er een backfire beveiliging op me senatorik zal morgen even foto er van maken dit kost veel luchtslangen maar alvast thans voor de info
6 augustus 2012 om 06:49 #18053897AnoniemLid sinds:
1 January 1970Als je je luchtslang niet al te vast monteert dan schiet deze eraf zonder stuk te gaan. Even een borgkabeltje zodat je deze niet verliest doordat deze op straat valt of tussen de fan komt.
Je motor slaat natuurlijk wel direct af, maar luchtslang erop duwen, en je kunt weer rijden.
Ookzaak van backfire kan zijn.
-Te weinig of teveel gas waardoor motor niet aanslaat, maar het gas opspaart totdat deze voldoende is om te ontbranden. Hiermee ontbrand ook het gas in de inlaatpijp.
-Slechte bougies, verdeelkap, rotor of kabels.
-LLM defect ( kromme klep) door eerdere backfire’s.6 augustus 2012 om 06:57 #18053898AnoniemLid sinds:
1 January 1970@astrastationgsi wrote:
@louwe 16 klepper wrote:
wat de oorszaak van die backfire,s is kan ik zo niet zeggen
dat er n oplossing is voor die kapotte slangen kan ik je wel vertellen
hier kun je een backfire klep voor aanschaffen
die zorgt er voor dat als er overdruk in de inlaat komt
dit weg kan zonder schade ;)ik zou in joe geval de boel laten nakijken afstellen door een
goed gasinbouw bedrijf ;) ;)Ik ga morgen wel bij de lokale gebouwen langs en volgens mij zit er een backfire beveiliging op me senatorik zal morgen even foto er van maken dit kost veel luchtslangen maar alvast thans voor de info
hier klopt iets niet
als er n backfire beveiliging opzit
kan het geen luchtslangen meer kostten ;)
of dat wat er op zit werkt niet /goed6 augustus 2012 om 16:24 #18053899bedankt alvast ik ga morgen bij gasbouwer langs alvast bedankt voor de info
6 augustus 2012 om 20:55 #18053900AnoniemLid sinds:
1 January 1970Je auto rijdt wel. Zelfs met aanhanger erachter :D
7 augustus 2012 om 11:21 #18053901de senator rijdt ook gewoon maar krijgt weleens backfire als ik op benzine start is het goed alleen op gas starten krijg ik ze en ja gisteren reed ik met aanhanger klopt als een bus maar het probleem moet wel verholpen worden
7 augustus 2012 om 20:18 #18053902vandaag senatorman tegen gekomen
8 augustus 2012 om 21:17 #18053903Staat je ontsteking wellicht te vroeg?
Klopt je nokkenas-timing wel?
Is er wellicht gedraaid aan je gasklep-aanslagschroef?
Je geeft toch geen gas tijdens het starten hoop ik?
21 augustus 2012 om 19:32 #18053904probleem is opgelost hoop ik gas afgestelt en ik heb een luchtslang van een volvo 850 2.5 gebruikt en automatic start ik op benzine en zet hem ook uit op benzine
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.