Probleem Vectra C2 – Bijrijders kant vloer nat

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Probleem Vectra C2 – Bijrijders kant vloer nat

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240080
    Step-han
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 September 2010

      Goeden avond Opel liefhebbers.

      Er zijn verschillende problemen met de Vectra van mijn vader. Allereerst heeft de ventilator (blower) het begeven. (al eerder een topic voor aangemaakt). Dit probleem wordt volgende week door de dealer opgelost.

      Sinds deze week kwam mijn vader erachter dat de vloer bij de bijrijders kant (erg) nat is. Dit loopt daarna door naar de achterkant. Dus de vloer is rechts achterin ook nat. (inclusief de matten).

      Nu heb ik her en der wat open geschroeft en heb de volgende foto’s gemaakt:

      Iemand enig idee wat er aan de hand is? De airco functioneert wel gewoon ondanks dat de ventilator/blower niet werkt. De auto wordt wel gewoon koel ondanks dat hij niet blaast. Als ik de airco uitzet dan lijkt het lekken ook over te zijn.

      Hopelijk weet iemand wat,
      Stephan

      #17905109
      opel-limbo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 July 2007

        Condensafvoer van de airco verstopt????

        #17905110
        Basgsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          kijk ook even onder de motorkap. Aan beide kanten heb je waterafvoer kanalen die bij een vectra c regelmatig vol zitten met bladeren en modder.
          Vorige maand had mn broertje hetzelfde probleem. Kost niks ;)

          #17905111
          Step-han
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 September 2010

            Links (als je voor de motor kap staat dus passasiers kant) heb ik een gat gevonden inderdaad en die zat vol met bladeren, aan de rechterkant kon ik niks vinden waar zit deze precies?

            En waar zit de condensafvoer van de airco dan?

            #17905112
            Step-han
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 September 2010

              Naar aanleiding van dit topic: http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=149359″ onclick=”window.open(this.href);return false; ben ik nog even verder gaan kijken onder de motorkap.

              Links onder dat grote gat wat dus al verstopt zat zit ook nog een klein busje met de condens van de airco (geloof ik?) daar zat ook een rubertje op die vol zat met troep. Ik heb het gehele rubertje verwijdert en hoop nu dat de lekkage in de auto opgelost is.

              #17905108
              Basgsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 June 2004

                hopelijk is het opgelost, scheelt weer dure reparatie aan aircosysteem.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.