probleem startmotor astra g

Forumindex Forums Modellen Astra probleem startmotor astra g

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    policedog

Hallo, ik ben in bezit van een astra g sportedition2 (wagon) 2 weken geleden met starten klik klik,accu is pas nieuw , dus dat was hem niet , startmoter vern. euvel dacht ik opgelost ,maar, vandaag weer hetzelfde probleem ,kan hier iemand mij bij helpen? Graag jullie advies cq reacties :thumbup
      1600 16v

jornflake

halllo,
        Ik zou eerst eens meten of de dynamo de accu nog wel bij laad want dit klinkt mij een beetje alsof de accu gewoon leeg is. dus dan meet je gewoon met de multimeter de dynamo en dat moet dan rond de 13,7 volt zitten .

Is dat het niet kan het ook nog zijn dat je ergens lekstroom hebt.
        Maar dat kan ik niet precies uitleggen hoe je dat moet meten.

jorn

policedog

Hallo, duw ik de auto aan , dan loopt hij weer en heb je er soms 14 dagen geen probleem mee, maar dan ineens is het alsof de startmoter niet rond wil draaien ,dus een lege accu lijkt me stug?ik lees graag advies of oplossingen .

gr herman

jornflake

hallo,
            Ik heb er nog even over nagedacht het zou ook wel eens een aan je contact slot kunnen liggen.
            is er een mogelijkheid om een ander contactslot te proberen?

jorn

wim-v6
            Deelnemer

Tik tik van de startmotor wijst op te weinig voeding van meestal de hoofd stroom.

Al eens de Dynamo na laten kijken of deze voldoende laad.

Massa kabel, en/of Plus kabel niet geocideerd of beschadigd, verbindingen niet vervuild??

Willem

policedog

Hoi Mensen.probleem opgelost,nieuwe accu was dood start weer als vanouds :thumb thanks

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.