Probleem remzuigers

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Ali V

M’n Rekord had behoefte aan een grondige remrevisie, ivm met de APK. Heb alles nu gedemonteerd, en ben tot de conclusie gekomen dat 1 zuiger van de remklauw ernstig aangetast is door roest. Wie weet waar ik een nieuwe remzuiger kan bestellen? Kan ze op internet nergens vinden. Anders zit er niks anders op danem te reviseren met wat soldeerwerk. Gaat trouwens om een Delco 48 mm

GSE
      Deelnemer

Als dit dezelfde zijn als op een B manta 18S dan hebben ze dat revisie setjes zo liggen bij C en C in baarlo,toevallig van de week nog een klauw van een B Manta gereviseert,en die had een zwevende Delco 48mm klauw en daar zijn nieuwe ringen hoesjes en geleide pennen in gekomen.

Die grote stofhoes over de zuiger is een kut ding om derop te krijgen daar hebben ze bij C en C een mal voor,ik zou je aanraden om die ook te maken ik heb nl 2 hoesjes verneukt en dacht bij mezelf als ik toch weer een nieuw hoesje moet halen kunnen ze me daar de handel net zo goed derop zetten…

P. Rutser

In de online catalogus van havam staan ze nog gewoon in.
          dus zijn ze door elke materialen zaak te bestellen.(e23.00)

Ghanz
          Deelnemer

volgens mij zwerft er hier nog wel ergens en remklauw voor zon ding..

ter wielen heeft trouwens ook nog mooi setje achter de balie liggen… geen idee of die passend is

baboe
            Deelnemer

hep wel een losse liggen
              hoor

Ali V

Correctie, moet 52 mm hebben

En bij Havam kan ik geen remzuigertjes vinden.

Ga er nu een op de gok bestellen. Denk dat ik daar wel mee uit de voeten kan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.