probleem remmen upgrade

Forumindex Forums Modellen Ascona probleem remmen upgrade

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    lonspeed
    Deelnemer

hallo
      ik heb op mijn ascona b schijven van een omega en klauwen van een kadett gsi gemonteerd zoals op div. forums beschreven
      zij gebruiken echter manta gsi slangen maar door montage op de achterzijde van de klauw komt hij bij mij tussen de veer bij sturen
      iemand meer dit probleem gehad en mij kan vertellen wat te doen?
      groeten lon

bart-gsi
      Deelnemer

ik heb geen ervaring met een ascona maar zou dit geen oplossing kunnen zijn
        http://www.t3bus.nl/contents/media/l_1100-039_000.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
        en deze ergens te monteren uit de buurt van de veer..
        ik neem aan dat de schijf in de zelfde positie blijft dus niet voor sturen bedoeld is..

lonspeed
        Deelnemer

nee bart gsi dit gaat niet lukken omdat dan de slang te kort is bij de andere kant op sturen

bart-gsi
          Deelnemer

http://www.autosportcompany.nl/qsp-producten/rem-leiding-1.html” onclick=”window.open(this.href);return false; misschien een slang op maat maken een optie??
            ik bedoel je gebruikt ombouw delen van een ander model auto dus de kans kan erin zitten…
            ik heb hier overgens ook wat spullen gehaald voor mezelf ( overall voor trackdays-vrij rijden o.a.)

2000
            Moderator

Nokje van de klauw vijlen/slijpen, dan kan je de aansluiting draaien waardoor het probleem een heel stuk kleiner word.

pierrekrik
              Deelnemer

Volgens manta-blog moet er een plaatje van 3mm op de stuuraanslagen bijgelast worden. Dan kan de aansluiting niet meer tussen de veer komen.
                Linkje; http://www.mantablog.nl/voorkant-kadett-e-gsi-met-246×23-schijf-op-manta-b/” onclick=”window.open(this.href);return false;

remo 07
                Deelnemer

Juist!gewoon plaatje op lassen…

Fearless
                  Deelnemer

Plus dat nokje weghalen zodat je de slang iets anders weg kan leggen, dat scheelt dan een stuk.
                    Bij mijn Rekord het zelfde probleem. De lange slang zat tussen de veer. Mooi opgelost door het nokje weg te halen zodat de banjo mooi alle kanten op gezet kon worden. :thumbup
                    Heb ook nog een oude rubber slang in de lengte door gesneden zodat ie er omheen kon. Als extra bescherming tegen de draagarm met insturen..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.