Forumindex › Forums › Overige › PC & Multimedia › probleem photobucket
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 april 2010 om 10:12 #17220459
ik heb sinds een tijdje ineens 2 albums bij photobucket en willekeurig worden deze albums geopend als ik naar de site ga:hmmz
ben al een paar keer bezig geweest met dit probleempje maar kom er niet uit hoe ik 1 album verwijder en die foto’s samenvoeg.
en nu heb ik op 1 of andere manier de grote van de site veranderd:onu is alles ontzettend groot:swear
normaal kan ik wel het 1 en ander met computers maar dit is zo’n wagiz probleem waar ik een photobucket-expert bij nodig ben!!!
wie heeft hier verstand van:hmmz
gr Tom
26 april 2010 om 10:19 #17662666grote van de sites kan je veranderen door CTRL in gedrukt te houden en te scrollen met je muis..
CTRL + 0 = herstellen naar normale grote ;)bij MIJN photobucket doe ik het zo:
je hebt bovenin een menuutje met de volgende opties:
album & media – themes – organize – edit images etc.nu moet je gewoon organize aanklikken..
dan krijg je menuutje met alle pics en links ken je de albums selecteren…
nu kan je gewoon heel simpel alle pics van het ene album naar de andere slepen en klaar ben je ;)hoe je een album verwijdert weet ik echter niet =p geen zin om het te proberen want wil niks kwijt raken =p
:thumbup
26 april 2010 om 10:32 #17662667origineel gepost door dennis121
grote van de sites kan je veranderen door CTRL in gedrukt te houden en te scrollen met je muis..
CTRL + 0 = herstellen naar normale grote ;)bij MIJN photobucket doe ik het zo:
je hebt bovenin een menuutje met de volgende opties:
album & media – themes – organize – edit images etc.nu moet je gewoon organize aanklikken..
dan krijg je menuutje met alle pics en links ken je de albums selecteren…
nu kan je gewoon heel simpel alle pics van het ene album naar de andere slepen en klaar ben je ;)hoe je een album verwijdert weet ik echter niet =p geen zin om het te proberen want wil niks kwijt raken =p
:thumbup
oke:thumbup
heb nu het formaat weer goed.
en heb dat extra album maar leeggegooid(stond niet veel soeps in)en toen kon je em verwijderen op de homepagina:thumbup
nog bedankt:thumbup
26 april 2010 om 11:16 #17662668geen probleem ;) king:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.