Forumindex › Forums › Modellen › Astra › probleem met sturen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 september 2015 om 20:41 #18297749
Is het trouwens snelheids afhankelijk? Dat het systeem wellicht denkt dat ik 120 rijd terwijl ik bijv 30 rijd?
29 september 2015 om 20:45 #18297750dat durf ik niet te zeggen heb me verder niet verdiept in het systeem
zorg dat als je een sloop pomp haalt ( als dat het probleem is ) dat je deze met de complete kabels krijgt ( dat ze dus niet afgeknipt zijn )
gaat namelijk 1 dikke naar de massa en 1 dikke naar de zekeringkast onder de kap als dat allemaal heel is is het plug en play
daarna heb je 2 stuur draadjes er aan zitten met een stekker29 september 2015 om 20:47 #18297752@cali wrote:
zelf inclusief het uitgebreid poetsen van allerlei dingen ( tis toch je eigen auto he king: ) een uurtje of 3 4 bezig geweest
maar zou als ik het nu weer zou moeten met gemak in 3 kunnen mis wel 2
neem aan dat ze dat bij de gemiddelde garage ook wel reddenlijkt mij wel vraag er wel ff naar voordat ze het evt vervangen. poetsen en een dempertje vervangen kan ik nog wel maar dit gaat boven mijn pet
29 september 2015 om 20:50 #18297753stuurbekrachtiging hoort naar mijn weten bij 120 zwaarder te zijn dan bij 30.. weet alleen niet of dat bij een electrische ook zo is..
29 september 2015 om 20:56 #18297751dit stelt ook niet veel voor hoor alleen is een beetje gereedschap en een brug wel handig
eerst zou ik als ik jou was ervoor zorgen dat je zeker bent dat dit het probleem is en daarna rondvragen bij verschillende bedrijven wat het kost
en of ze eventueel ook tweedehandse onderdelen monteren (zijn steeds meer bedrijven die via onderdelenlijn onderdelen voor je willen bestellen en monteren)
als je zelf met een pomp op de proppen komt wordt het wat lastiger ivm met garanties als het daarna niet goed is29 september 2015 om 21:42 #18297754Heb je de accuspanning, zekering en olieniveau gecontroleerd?
Er zit een dikke zekering voor de pomp onder de motorkap in het zwarte bakje, bij te lage accuspanning (slechte accu of dynamo) wordt het systeem ook uitgeschakeld, bij te laag olienivau moet je ook zwaarder sturen.
Overigens zijn er 2 type pompen geleverd op de Astra G, probeer dezelfde te krijgen zodat het plug and play is.
30 september 2015 om 16:59 #18297755@Haasje17 wrote:
Heb je de accuspanning, zekering en olieniveau gecontroleerd?
Er zit een dikke zekering voor de pomp onder de motorkap in het zwarte bakje, bij te lage accuspanning (slechte accu of dynamo) wordt het systeem ook uitgeschakeld, bij te laag olienivau moet je ook zwaarder sturen.
Overigens zijn er 2 type pompen geleverd op de Astra G, probeer dezelfde te krijgen zodat het plug and play is.
Ja ik heb generatie 2 volgens mij maar laat em vrijdag nakijken hopenlijk weigert ie dan anders blijft het gissen? Accu heb ik door laten meten was 14. reservoir zit vol naar de zekering heb ik nog niet gekeken
30 september 2015 om 17:00 #18297756@cali wrote:
dit stelt ook niet veel voor hoor alleen is een beetje gereedschap en een brug wel handig
eerst zou ik als ik jou was ervoor zorgen dat je zeker bent dat dit het probleem is en daarna rondvragen bij verschillende bedrijven wat het kost
en of ze eventueel ook tweedehandse onderdelen monteren (zijn steeds meer bedrijven die via onderdelenlijn onderdelen voor je willen bestellen en monteren)
als je zelf met een pomp op de proppen komt wordt het wat lastiger ivm met garanties als het daarna niet goed isDat ga ik vrijdag doen ff na laten kijken. hopenlijk kunnen ze het probleem vinden .tnx zal het mee nemen als het 1 maal zover is
2 oktober 2015 om 16:12 #18297757Net mn auto weer op gehaald, ze hebben alles ff los gehaald en op nieuw aangelsloten ook dynamo etc .zat wat oxidatie op 1 van de aansluitingen dat hebben ze shoongemaak voor de rest wat gespoeld.uitgelezen En hij stuurt weer als van ouds ….zwaarder dus ben geen meter verder gekomen, ok stuurhuis is niet lek dat scheelt iig al
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.